اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی شهرستان زنجان خبر داد

کشته و زخمی شدن 3 نفر در اثر برخورد پراید و پژو

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان زنجان گفت: در اثر برخورد یک دستگاه سواری پراید و یک دستگاه سواری پژو یک نفر کشته و دو نفر زخمی شدند.

کشته و زخمی شدن 3 نفر در اثر برخورد پراید و پژو

حسین عبدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: یک دستگاه سواری پراید در تقاطع شیلات زنجان با یک دستگاه پژو 405 برخورد کرد که در اثر این حادثه یک از سرنشینان سواری پژو در بیمارستان جان خود را از دست داد.

وی ادامه داد: شب گذشته ماموران کلانتری 11 زنجان از وقوع یک حادثه دلخراش رانندگی در خیابان خرمشهر تقاطع میدان شیلات مطلع شده و بلافاصله به محل اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان زنجان تصریح کرد: پس از اعزام ماموران با حضور در محل مشاهده کردند، یک دستگاه سواری پراید به رانندگی الف-الف با یک دستگاه پژو 405 به رانندگی ع- الف به شدت برخورد کرده است.

وی با اشاره به اینکه راننده و دو سرنشین سواری پژو در اثر این حادثه مصدوم شدند، خاطرنشان کرد: متاسفانه یکی از سرنشینان سواری پژو 405 به نام ش- ت در بیمارستان جان خود را از دست داده است.

عبدی در ادامه با اشاره به اینکه‌ بی‌دقتی موجب این حادثه دلخراش رانندگی شده است، افزود: در این زمینه پرونده مربوط تشکیل و موضوع در دست بررسی است.

انتهای پیام/73005/ر20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول