اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ایمنی و ترافیک حمل و نقل استان زنجان:

طرح آموزش خدمات ایمنی به موتورسواران زنجانی انجام می‏شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ایمنی و ترافیک حمل و نقل و پایانه‏های استان زنجان گفت: طرح آموزش و ارائه خدمات ایمنی به موتورسواران زنجانی انجام می‏شود.

طرح آموزش خدمات ایمنی به موتورسواران زنجانی انجام می‏شود

علی مدقالچی امروز در گفت‏و‏گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: این طرح بعد از انجام هماهنگی‏های لازم در شهرستان زنجان اجرایی می‏شود.

وی اجرای طرح را منوط به آمادگی مسئولین دانست و افزود: مسئولین آمادگی شفاهی خود را در این مورد اعلام کردند.

رئیس اداره ایمنی و ترافیک حمل و نقل و پایانه‏های استان زنجان با اشاره به اثربخشی فرهنگی این طرح، خاطرنشان کرد: اجرای این طرح اثرات آموزشی و فرهنگی بالایی دارد.

وی اجرای این طرح را مفید ارزیابی کرد و گفت: طرح آموزش و ارائه خدمات ایمنی برای موتورسواران بعد از اجرا در شهرستان زنجان در سایر شهرستان‏های استان نیز اجرایی خواهد شد.

مدقالچی با بیان اینکه این طرح در دو مرحله آموزشی و ارائه خدمات ایمنی انجام می‌شود، افزود: در آینده نزدیک از متقاضیان ثبت‌نام به عمل خواهد آمد.

رئیس اداره ایمنی و ترافیک حمل و نقل و پایانه‏های استان زنجان به مرحله آموزش این طرح اشاره کرد و یادآور شد: بعد از انجام ثبت‌نام متقاضیان در کلاس‏های آموزشی شرکت خواهند کرد.

وی از اعطای گواهینامه شرکت در دوره آموزشی برای متقاضیان خبر داد و گفت: متقاضیان بعد از شرکت در دوره آموزشی گواهی شرکت در دوره دریافت می‏کنند.

مدقالچی آموزش را برای ارتقای فرهنگ موتورسواری در سطح شهر زنجان ضروری عنوان کرد و اظهار داشت: فعالیت‏های آموزشی با محوریت فرهنگ‏سازی در دستور کار قرار دارد.

رئیس اداره ایمنی و ترافیک حمل و نقل و پایانه‏های استان زنجان به مرحله دوم اجرای طرح اشاره و خاطرنشان کرد: در مرحله دوم وسایط ایمنی برای موتورسواران اهدا خواهد شد.

* تهیه 2 هزار کلاه ایمنی برای موتورسواران زنجانی

وی از تهیه 2 هزار کلاه ایمنی برای موتورسواران خبر داد و یادآور شد: این تعداد کلاه ایمنی برای توزیع در بین متقاضیان آماده شده است.

مدقالچی کلاه‏های تهیه شده را دارای استاندارد مناسب عنوان کرد و گفت: این کلاه‏ها کاملاً ایمن و استاندارد است و کیفیت بالایی نسبت به بسیاری از کلاه‏های مورد استفاده موتورسواران دارد.

رئیس اداره ایمنی و ترافیک حمل و نقل و پایانه‏های استان زنجان از توزیع کیف کمری برای موتور‏سواران خبر داد و افزود: این کیف کمری بسیاری از وسایل مورد نیاز موتورسواران را حمل می‏کند.

وی با بیان اینکه توزیع کپسول اطفای حریق، دستکش و دیگر وسایل ضروری برای موتور‏سواران زنجانی انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: توزیع این اقلام در راستای ارتقای وضعیت ایمنی موتورسواران زنجان صورت می‏گیرد.

*اقدامات فرهنگی در راستای کاهش حوادث رانندگی

مدقالچی اقدامات فرهنگی در راستای کاهش حوادث را از اهداف مهم اجرای این طرح عنوان کرد و گفت: باید نسبت به انجام طرح‏های مشابه اقدامات بیشتری انجام شود.

رئیس اداره ایمنی و ترافیک حمل و نقل و پایانه‏های استان زنجان اثربخشی اجرای طرح را مورد تاکید قرار داد و افزود: برنامه‏ریزی انجام شده در راستای اثربخشی مناسب در این طرح است.

انتهای پیام/73002/ر30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول