اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان خبر داد

همکاری 7 هزار حامی با کمیته امداد استان زنجان

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان زنجان از همکاری 7 هزار حامی با کمیته امداد استان زنجان خبر داد.

همکاری 7 هزار حامی با کمیته امداد استان زنجان

بهرام ولی‌زاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: سالانه بیش از 35 سرفصل خدماتی در حمایت از مددجویان کمیته امداد ارائه می‌شود.

وی همچنین با اشاره به اجرای بیش از 45 طرح مشارکتی توسط کمیته امداد استان افزود: یکی از عمده طرح‌های اجرایی این نهاد طرح اکرام ایتام است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اینکه در حال حاضر بیش از 7 هزار نفر حامی با کمیته امداد استان زنجان همکاری دارند، اضافه کرد: این تعداد حامی حمایت 2 هزار و 200 یتیم را به عهده دارند.

وی با اشاره به همکاری مطلوب حامیان با این نهاد خاطرنشان کرد: خوشبختانه وجود خیرین و نیکوکاران استان و حتی خارج از استان و کشور در حمایت از ایتام زیر 18 سال از قبیل سادات، عام، دختر و پسر موجب شده است که روز به روز میانگین دریافتی ایتام به مقوله کشوری نزدیک شده و شاید فراتر از آن برود.

ولی‌زاده در بخش دیگری از سخنان خود به اقدامات کمیته امداد در زمینه ساخت مسکن برای مددجویان نیز اشاره کرد و گفت: در بخش مسکن اعتبارات قابل ملاحظه‌ای در نتیجه سفرهای هیئت دولت (دور دوم و سوم) به ویژه دور سوم برای تامین مسکن محرومین اختصاص یافته است.

وی با اشاره به اینکه کمیته امداد استان اقدامات قابل توجهی را در زمینه تامین مسکن مددجویان انجام داده است، گفت:‌ خوشبختانه کمیته امداد زنجان جزو نخستین ‌استان‌هایی بود که در این زمینه ورود پیدا کرد و به منظور اینکه مددجویان امداد در یک بلوک متمرکز نباشند طبق تفاهم‌نامه‌ای که با راه و شهرسازی منعقد شد برای تعدادی از نیازمندان که در بافت‌های فرسوده بوده یا در منازل مسکونی کلنگی زندگی می‌کردند، احداث مسکن شد.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان تصریح کرد: در راستای احداث مسکن برای مددجویان کمیته امداد در شهرها از 840 واحد مسکن شهری که در سهمیه بود از محل کمک‌های دولتی و سایر کمک‌های جانبی بیش از این تعداد مسکن برای مددجویان ساخته شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اقدامات صورت گرفته توسط کمیته امداد استان زنجان در زمینه مقاوم‌سازی مسکن مددجویی روستایی گفت:‌خوشبختانه در این زمینه نیز استان زنجان جزو اولین استان‌هایی بود که اقدامات لازم را انجام داده و در چند سال گذشته بیش از 5 هزار واحد مسکونی روستایی مقاوم‌سازی شده است.

ولی‌زاده تصریح کرد: مقاو‌م‌سازی این واحدها اقدام مطلوبی در راستای افزایش ضریب امنیت محل زندگی جامعه هدف است که خوشبختانه در استان زنجان مقاوم‌سازی با ضریب بالایی صورت گرفته است.

انتهای پیام/73005/ر30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول