اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان خبر داد

برپایی خیمه‌های معرفت در جوار بارگاه امامزادگان استان زنجان

خبرگزاری فارس: مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان از برپایی خیمه‌های معرفت در جوار بارگاه امامزادگان استان زنجان خبر داد.

برپایی خیمه‌های معرفت در جوار بارگاه امامزادگان استان زنجان

حجت‌الاسلام علی باقری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان امسال نیز همچون سنوات گذشته برنامه‌های مختلفی را به مناسبت ایام عید نوروز در نظر گرفته است.

وی با اشاره به اینکه اداره کل اوقاف استان سالانه با فرا رسیدن بهار نسبت به اجرای طرح آرامش بهاری اقدام می‌کند، اضافه کرد: اجرای این طرح از 28 اسفند آغاز و 15 فروردین به پایان می‌رسد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان در ادامه با اشاره به اینکه امسال نیز برنامه‌ریزی‌ها به منظور اجرای طرح آرامش بهاری در استان صورت گرفته است، اضافه کرد: جلسات هماهنگی با هیئت امنای امامزادگان به منظور خدمت‌رسانی بیشتر به گردشگران مذهبی برگزار شده و تصمیمات لازم در راستای خدمت‌رسانی بهتر صورت گرفته است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه امسال طرح آرامش بهاری در جوار 37 امامزاده استان اجرایی می‌شود، افزود: خوشبختانه با اطلاع‌رسانی صورت گرفته توسط اداره کل و بینش‌های عمیق و باورهای دینی که در بین مردم استان وجود دارد، طرح آرامش بهاری همواره با استقبال خوبی از سوی مردم استان مواجه می‌شود.

باقری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه امسال خیمه‌های معرفت نیز در جوار امامزادگان برپا می‌شود، افزود: بصیرت‌افزایی از عمده اهداف برگزاری این خیمه‌ها است.

وی با اشاره به اینکه خیمه‌های معرفت در جوار شش امامزاده استان برگزار می‌شود، اضافه کرد: همچنین نمایشگاه عفاف و حجاب نیز در این ایام در جوار امامزادگان استان دایر می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان همچنین با اشاره به حضور روحانیون در غرفه‌های مشاوره دینی این اداره کل افزود: مردم استان می‌توانند شبهات دینی خود را با مراجعه به غرفه‌های این اداره کل برطرف کنند.

وی همچنین با اشاره به راه‌اندازی غرفه‌های کودک در جوار امامزادگان افزود: این غرفه‌ها در راستای افزایش نشاط و شادابی برای کودکانی که به امامزادگان مراجعه می‌کنند، صورت می‌گیرد.

 باقری در ادامه از دیگر برنامه‌های اجرایی این نهاد در ایام نوروز و همزمان با تحویل سال نو را قرائت زیارت یاسین، پخش سخنان مقام معظم رهبری در لحظه تحویل سال نو عنوان کرد و گفت: افزایش بصیرت و آگاهی زائران گردشگر از جمله اهداف این اداره کل در اجرای برنامه‌های مختلف است.

انتهای پیام/73005/ر30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول