اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پی حضور باشکوه مردم در جشن نیکوکاری

کمیته امداد زنجان با صدور اطلاعیه‌‌ای از مردم ولایت‌مدار و خیّر تقدیر کرد

خبرگزاری فارس: در پی حضور باشکوه مردم در جشن نیکوکاری، کمیته امداد استان زنجان از مردم تقدیر کرد.

کمیته امداد زنجان با صدور اطلاعیه‌‌ای از مردم ولایت‌مدار و خیّر تقدیر کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنحان، روابط عمومی و اطلاع‌رسانی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان با انتشار بیانیه‌ای که نسخه‌ای از آن به دفتر خبرگزاری فارس در زنجان ارسال شده است، از حضور با شکوه مردم استان زنجان در جشن نیکوکاری تقدیر کرد.

در این بیانیه آمده اسیت: از سال 1369 هر سال در اسفند ماه و در آستانه عید نوروز و بهار طبیعت، جشن نیکوکاری با هدف تامین مایحتاج خانواده‌های نیازمند در سراسر ایران و به تبع آن در استان برگزار می‌شود و مردم مهربان و نیکوکار استان زنجان در همایشی عظیم که تبلور نوع‌دوستی، نیکوکاری و مهرورزی است دست‌های پر محبت و سخاوتمند خویش را بر سر خانواده‌های نیازمند و کودکانشان می‌کشند و امسال نیز این حرکت خداپسندانه با حضور گسترده مردم نیکوکار و مسئولان خدمتگزار با شکوه هر چه تمام‌تر نسبت به سنوات قبل برگزار شد.

کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان در این اطلاعیه ضمن سپاسگزاری از مردم مومن و متعهد و همیشه در صحنه استان زنجان اعلام نموده است، هدایای نقدی و غیرنقدی جمع‌آوری شده مردم خیّر استان در جشن نیکوکاری در حال توزیع بین خانواده‌های مناطق محروم شناسایی شده است.

به اطلاع همشهریان می‌رساند که دفاتر یازده‌گانه کمیته امداد در سطح استان و خانه انفاق، احسان و نیکوکاری در طول هفته جاری آماده دریافت هدایای نقدی و غیرنقدی مردم استان است.

گفتنی است، شماره حساب سیبای 0108640426007 کمیته امداد نزد بانک ملی و شماره حساب مجازی 6037991199521141 نیز به منظور واریز کمک‌های نقدی مردم شریف استان زنجان به خانواده‌های مددجو در قالب جشن نیکوکاری اختصاص یافته است.

انتهای پیام/73005/خ/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول