اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تکمیل پازل آزاد راه پیامبر اعظم

قطعه آخر آزادراه تبریز- زنجان به طول 17 کیلومتر به بهره‌برداری رسید

خبرگزاری فارس: قطعه آخر آزادراه تبریز- زنجان به طول 17 کیلومتر در حد فاصل قزلجه‌میدان تا اتوبان شهید کسایی، با حضور معاون عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی ظهر امروز به طور آزمایشی مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

قطعه آخر آزادراه تبریز- زنجان به طول 17 کیلومتر به بهره‌برداری رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، این قطعه از آزاد راه تبریز- زنجان به طول 17 کیلومتر است که برای ساخت و تجهیز آن 500 میلیارد ریال از سوی دولت سرمایه‌گذاری شده است.

معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی در مراسم افتتاح آزمایشی این طرح، اظهارکرد: قطعه آخر آزاد راه پیامبر اعظم (ص) برای آسان سازی رفت و آمد مسافران نوروزی در مسیر و جاده‌های مواصلاتی آذربایجان‌شرقی به طور آزمایشی افتتاح شد.

محمد اشرف‌نیا افزود: این پروژه عظیم یکی از هدایای دولت به ملت شریف است تا با بهره‌مندی از چنین امکانی به راحتی و بدون دغدغه در جاده‌های مواصلاتی آذربایجان شرقی و منتهی به تبریز رفت و آمد داشته باشند.

وی گفت: عملیات اجرایی آزاد راه پیامبر اعظم از سال 1375 آغاز شد اما بیشترین قسمت‌های آن در دولت‌های نهم و دهم ساخته و به بهره‌برداری رسیده است.

اشرف‌نیا اضافه کرد: این آزاد راه به طول 285 کیلومتر نخستین آزاد راه کوهستانی و یکی از عظیم‌ترین طرح‏های راهسازی کشور است که مرحله نخست آن به طول 81 کیلومتر در سال 83 و مرحله دوم به طول 173 کیلومتر در سال 85 به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام/60001/و20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول