اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال آینده انجام می‌شود

پخش 120 هزار تن آسفالت در خیابان‌های شهر زنجان

خبرگزاری فارس: شهردار زنجان از برنامه‌ریزی برای آسفالت‌ریزی 120 هزار تن در خیابان‌های شهر زنجان در سال آینده خبر داد و افزود: ‌این میزان در مقایسه با سال‌جاری 30 درصد رشد می‌‌یابد.

پخش 120 هزار تن آسفالت در خیابان‌های شهر زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حبیب ملایی‌یگانه ظهر امروز در دهمین جلسه ستاد عمران شهری استان زنجان از پروژه‌های تعریف شده در ستاد عمران شهری برای این شهر گزارشی ارائه کرد و اظهار داشت: سالن چند منظوره مدیریت بحران و سالن ورزشی پارک بانوان با تخصیص بودجه تا پایان خرداد ماه سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

*عدم تخصیص اعتبار برای طرح سبزه‌‌ میدان

شهردار زنجان با بیان اینکه تاکنون هیچ اعتباری به پروژه سبزه میدان اختصاص نیافته است، افزود: محل نگهداری افراد بی‌خانمان یا همان گرمخانه به شرط تامین اعتبار در سال آینده افتتاح می‌شود.

وی از عقد قرارداد با پیمانکار جدید برای ساماندهی سه پل تاریخی زنجان خبر داد و گفت: احداث دو آتش‌نشانی مصوب این ستاد برای شهر زنجان در دهه فجر سال‌جاری به بهره‌برداری رسید.

*پخش 90 هزار تن آسفالت در سطح شهر

یگانه از توزیع و پخش 90 هزار تن آسفالت طی سال‌جاری در خیابان‌های شهر زنجان خبر داد و گفت: شهرداری زنجان در سال آینده سطح بیشتری از خیابان‌های شهر را آسفالت‌ریزی می‌کند.

وی از برنامه‌ریزی برای آسفالت‌ریزی 120 هزار تن آسفالت در خیابان‌های شهر زنجان در سال آینده خبر داد و افزود:‌ این میزان در مقایسه با سال جاری 30 درصد رشد می‌‌یابد.

شهردار زنجان محقق شدن برنامه شهرداری زنجان در مورد آسفالت‌ریزی را نیازمند همکاری و همیاری ارگان‌ها از جمله استانداری اعلام کرد.

وی از تملک‌ املاک واقع در زینبیه شرقی برای بازگشایی معابر خبر داد و گفت: از چهار ملک باقیمانده در این محدوده، شهرداری با سه مالک به توافق رسیده ولی یکی از املاک باید روند قضایی خود را طی کند.

*پیشرفت فیزیکی پل سیدالشهدا

یگانه به پیشرفت فیزیکی 60 درصدی پل غیر همسطح سیدالشهدا اشاره و تصریح کرد: از 350 شمع مورد نیاز در محل احداث این پل 300 شمع کار شده است.

وی ارتفاع شمع‌های جاگذاری شده برای احداث پل غیر همسطح سیدالشهدا را بین 12 تا 40 متر اعلام کرد و افزود: سازه‌های این پل در اصفهان در حال ساخت است.

*عدم تامین اعتبار مصوب برای پل غیر همسطح سیدالشهدا

شهردار زنجان با اشاره به مصوبه موجود در مورد تامین اعتبار 3.5 میلیارد تومانی وزارت راه و شهر سازی برای پل غیر همسطح سیدالشهدا تصریح کرد: هیچ مبلغی از این مصوبه تخصیص نیافته است.

وی در بخش دیگری از جلسه گزارشی از اقدامات شهرداری زنجان برای استقبال از بهار اضافه کرد: ستاد تسهیلات نوروزی شهرداری زنجان چندین جلسه برگزار کرده است.

یگانه از برنامه شهرداری زنجان برای پاکسازی شهر با همکاری گروه‌های مردمی خبر داد و گفت: نظافت و شستشوی تاسیسات شهری از چند روز پیش آغاز شده است.

*ایجاد کمپ برای مسافران

وی با اشاره به نصب المان‌های شهری در مناطق مختلف شهری اضافه کرد: کاشت گل‌های فصلی در پارک‌ها آغاز شده است.

شهردار زنجان از ایجاد کمپ برای مسافران خبر داد و گفت: این کمپ در پارک ملت ایجاد می‌شود.

انتهای پیام/73004/ر40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول