اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان:

زنجان ظرفیت میزبانی مسابقات ورزش‌های سه‌گانه را دارد

خبرگزاری فارس: معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان از توان میزبانی استان زنجان برای مسابقات مختلف ورزش‌های سه‌گانه خبر داد و گفت: این آمادگی و ظرفیت باید در تقویم ورزشی فدراسیون قرار گیرد.

زنجان ظرفیت میزبانی مسابقات ورزش‌های سه‌گانه را دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محبوب محمودزاده عصر امروز در مجمع انتخاباتی رئیس هیئت ورزش‌های سه‌گانه استان زنجان با اشاره به لزوم استعداد‌یابی در رشته ورزشی سه‌گانه در سطح استان اظهار داشت: زنجان می‌توان پایلوت خوبی برای ایجاد پایگاه استعداد‌یابی باشد.

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان از توان میزبانی استان زنجان برای مسابقات مختلف ورزش‌های سه‌گانه خبر داد و گفت: این آمادگی و ظرفیت باید در تقویم ورزشی فدراسیون قرار گیرد.

*ثبت‌نام یک کاندیدا

وی با اشاره به ثبت‌نام یک کاندیدا برای ریاست هیئت‌ ورزش‌های سه‌گانه استان زنجان تصریح کرد: علی بیگدلی تنها کاندید ریاست این هیئت است.

*برتری زنجان در مسابقات مختلف کشوری

در ادامه این مراسم دبیر هیئت ورزش‌های سه‌گانه استان زنجان با اشاره به موفقیت‌های ورزشکاران استان در رقابت‌های ملی و باشگاهی این رشته اضافه کرد: طی چند سال گذشته زنجان جزو تیم‌های برتر مسابقات مختلف برگزار شده در سطح کشور بوده است.

ایرج احمدزاده تیم‌های موفق باشگاهی را تیم‌ مقاومت و شهرداری عنوان کرد و افزود: سال 90 اوج موفقیت تیم‌های زنجانی در مسابقات مختلف قهرمانی کشور بود.

*فعالیت اغلب شهرستان‌ها در ورزش‌های سه‌گانه

وی به محدودیت‌های به وجود آمده ناشی از شرایط خاص کشور اشاره کرد و گفت: مسابقات قهرمانی کشور سال‌جاری ورزش‌های سه‌گانه هنوز به صورت کامل برگزار نشده است.

دبیر هیئت ورزش‌های سه‌گانه استان زنجان به کمک‌های خوب انجام شده از طرف باشگاه مقاومت به این رشته ورزشی اشاره و تصریح کرد: این رشته در اغلب شهرستان‌های استان زنجان فعال است و ورزشکاران آنها به اردوهای تیم ملی دعوت می‌شوند.

انتهای پیام/73004/ش30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول