اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 11 ماه گذشته

تلفات رانندگی در زنجان 10 درصد کاهش یافته است

خبرگزاری فارس: مدیرکل سازمان پزشکی قانونی استان زنجان از کاهش تلفات رانندگی در 11 ماه سال‌جاری در مقایسه با همین مدت در سال 90 خبر داد و گفت: این آمار کاهش 10 تا 15 درصدی را نشان می‌دهد.

تلفات رانندگی در زنجان 10 درصد کاهش یافته است

مهدی فروزش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به آمار 301 نفری تلفات رانندگی طی 11 ماه گذشته از سال‌جاری در استان اظهار داشت: این آمار در سال گذشته در همین مدت 335 نفر بوده است.

وی 143 نفر از تلفات رانندگی را از آغاز سال‌جاری راننده اعلام کرد و گفت: 47 نفر از کشته‌های تصادفات عابر و 111 نفر هم سرنشین بوده است.

مدیرکل سازمان پزشکی قانونی استان زنجان از فوت 28 دانش‌آموز در تلفات رانندگی در سال‌جاری خبر داد و گفت: این تلفات در مقایسه با سال گذشته در همین مدت پنج نفر افزایش یافته است.

وی تلفات مشاغل آزاد را در تصادفات رانندگی طی 11 ماه گذشته 72 نفر اعلام کرد و افزود: خانه‌دارها، کارگران و کشاورزان به ترتیب با 51، 33 و 31 نفر بیشترین آمار بعد از مشاغل آزاد را در تلفات رانندگی داشتند.

فروزش تعداد مردان کشته شده در تصادفات رانندگی سال‌جاری را 238 نفر اعلام و اضافه کرد: در این تصادفات 63 خانم هم جان خود را از دست دادند.

وی به کاهش بیش از دو درصدی تلفات در داخل شهرها اشاره کرد و گفت: تلفات برون‌شهری هم طی 11 ماه گذشته در استان زنجان 222 نفر بوده که در مقایسه با سال گذشته در همین مدت 31 نفر کاهش داشته است.

مدیرکل سازمان پزشکی قانونی استان زنجان تعداد تلفات تصادفات را در جاده‌های خاکی استان زنجان طی 11 ماه گذشته از سال‌جاری 29 نفر اعلام و تاکید کرد: مقایسه این آمار با آمار 33 نفری سال گذشته بیانگر کاهش 12.12 درصدی آن است.

انتهای پیام/73004/ر20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول