اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان:

مراسم لحظه تحویل سال در حسینیه اعظم زنجان برگزار می‌‌شود

خبرگزاری فارس: مسئول روابط عمومی حسینه اعظم زنجان گفت: مراسم لحظه تحویل سال در حسینیه اعظم زنجان برگزار می‌‌شود.

مراسم لحظه تحویل سال در حسینیه اعظم زنجان برگزار می‌‌شود

مجتبی شهامی امروز در گفت‏و‏گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: گزارش حسابرسی حسینیه اعظم زنجان در حال حاضر به پایان نرسیده است.

وی به میزان درآمد و هزینه‌کرد حسینیه اعظم زنجان اشاره کرد و افزود: در گزارش نهایی این اطلاعات به صورت کامل منتشر خواهد شد.

* اقداماتی در راستای شفاف‏سازی امور مالی حسینه اعظم زنجان انجام شده است

مسئول روابط عمومی حسینه اعظم زنجان با تاکید بر اهمیت شفاف‏سازی امور مالی حسینه اعظم زنجان، خاطرنشان کرد: اقداماتی در این راستا در حال انجام است.

وی از آماده‏سازی و ارائه گزارش مالی حسینه اعظم زنجان در آینده نزدیک خبر داد و یادآور شد: مردم زنجان باید از وضعیت حسابرسی حسینیه اعظم زنجان اطلاع داشته باشند.

* با ارائه گزارش حسابرسی همه جزئیات مشخص خواهد شد

شهامی همه هزینه‏ها و درآمدهای حسینیه اعظم زنجان را شفاف و روشن خواند و ادامه داد: با ارائه گزارش حسابرسی همه جزئیات مشخص خواهد شد.

مسئول روابط عمومی حسینه اعظم زنجان با بیان اینکه حسینیه اعظم زنجان نامی جهانی یافته است، افزود: باید از این نام در داخل کشور و سراسر جهان تشیع به نیکی نام برده شود.

وی بزرگی و عظمت حسینیه اعظم زنجان را مرهون بزرگی و عظمت مردم زنجان دانست و گفت: جایگاه فعلی حسینیه اعظم زنجان با عظمت مردم به دست آمده است.

* ترویج الگوی عزاداری مردم زنجان در کشور و جهان تشیع

شهامی ترویج الگوی عزاداری مردم زنجان در کشور و جهان تشیع را حائز اهمیت عنوان کرد و ادامه داد: باید در این راستا تلاش شود.

مسئول روابط عمومی حسینه اعظم زنجان به اقدامات فرهنگی حسینیه اعظم زنجان اشاره کرد و اظهار داشت: در سال‌جاری فعالیت‏های فرهنگی مناسبی صورت گرفته است.

وی حضور گسترده مردم زنجان در عزاداری روز عاشورا را نقطه عطفی در عزاداری‏های کشور یاد کرد و گفت: مردم زنجان در این روز عظمت شور و شعور حسینی را به رخ جهانیان می‌کشند.

شهامی با تاکید بر برنامه‏ریزی مناسب برای معرفی بیشتر حسینیه اعظم زنجان، خاطرنشان کرد: باید در قالب اقدامات فرهنگی حسینیه اعظم زنجان را بیش از پیش معرفی کرد.

انتهای پیام/73002/غ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول