اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی شهرستان ایجرود:

شبکه سارقان سیم‌های برق در ایجرود متلاشی شد

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان ایجرود از متلاشی شدن شبکه سارقان سیم‌های برق در ایجرود خبر داد.

شبکه سارقان سیم‌های برق در ایجرود متلاشی شد

کاظم حقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: اعضای یک شبکه سه نفری سرقت سیم‌های برق در شهرستان ایجرود از توابع استان زنجان حین سرقت، توسط پلیس مشاهده و دستگیر شدند.

وی ادامه داد: در پی سرقت‌های متعدد سیم و کابل برق در سطح شهرستان ایجرود، رسیدگی به این سرقت‌ها در دستور کار ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان ایجرود تصریح کرد: ماموران پس از انجام تحقیقات لازم در این زمینه پی بردند که این سرقت‌ها توسط یک شبکه صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه پس از اطلاع از فعالیت این شبکه اعضای سه نفره آن شناسایی و به صورت نامحسوس زیر نظر قرار گرفتند، اضافه کرد: متهمان روز گذشته حین ارتکاب جرم و سرقت سیم‌های برق در حوالی روستای «قره سعید» غافلگیر و دستگیر شد.

حقی با بیان اینکه پس از بازرسی‌ها از خودروی متهمان 500 متر سیم مسروقه کشف و ضبط شد، اضافه کرد: متهمان در بازجویی‌های به عمل آمده به چند فقره سرقت سیم و کابل در سطح شهرستان ایجرود اعتراف کردند که انجام اقدامات قانونی در این زمینه نیز در حال انجام است.

انتهای پیام/73005/ر20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول