اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری اردبیل:

ماشین‌آلات دهیاری‌ها نوسازی می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری اردبیل از تجهیز ماشین‌آلات تعاونی دهیاران با بهره‌گیری از ظرفیت پرداخت تسهیلات خبر داد.

ماشین‌آلات دهیاری‌ها نوسازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، نصیب نجفی عصر امروز در دوره آموزشی یک‌روزه دهیاران روستاهای شهرستان نمین اظهار داشت: این آموزش‌ها براساس استانداردهای اعلام شده به دو صورت حضوری و غیرحضوری برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: آموزش‌های دهیاران روستاهای استان در سال آینده ساماندهی می‌شود.

نجفی، نسبت به تخصیص اعتبار لازم از طریق پرداخت تسهیلات برای تجهیز ماشین‌آلات تعاونی دهیاران قول مساعد داد.

این مسئول، آمار مهاجرت معکوس در روستاهای شهرستان نمین را قابل قبول دانست و دهیاران منطقه را به تلاش بیش از پیش برای فراهم کردن زمینه‌های لازم در این راستا فراخواند.

وی نسبت به پیگیری اخذ مجوز دهیاری برای روستای آرپاتپه شهرستان نمین هم قول داد و این امر را به لحاظ واقع شدن روستای آرپاتپه در مسیر منطقه گردشگری فندقلو ضروری دانست.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری اردبیل، دهیاران منطقه را به رعایت قوانین و مقررات کامل در هزینه‌کرد اعتبارات تخصیصی توصیه کرد و از دهیاران خواست از ساخت و سازهای غیرمجاز و بی‌رویه به طور جدی جلوگیری کنند.

نجفی با اشاره به نزدیکی انتخابات شوراهای اسلامی یادآور شد: آنچه که در این زمینه باید دقت و توجه شود؛ اینکه فضای انتخاباتی پرشور برای حضور حداکثری مردم فراهم آید تا هم مشارکت جدی در انتخابات ریاست جمهوری و هم شوراهای اسلامی شهر و روستاها را شاهد باشیم.

وی از شوراها به عنوان بازوان توانمند دهیاری‌ها و مجموعه‌های فعال در این حوزه نام برد و اذعان داشت: امیدواریم انتخابات آینده بتواند بستر تقویت دهیاری‌ها با رویکرد جدید را در همراهی و همسویی شوراها فراهم آورد.

انتهای پیام/62001/ذ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول