اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار املش خبر داد

اختصاص نیم میلیارد ریال به دهیاری‌های املش

خبرگزاری فارس: فرماندار املش گفت: بیش از نیم میلیارد ریال اعتبار به حساب 58 دهیاری بخش مرکزی و رانکوه املش واریز شده است.

اختصاص نیم میلیارد ریال به دهیاری‌های املش

مهدی جعفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در املش با اشاره به تخصیص اعتبار به دهیاری‌های این شهرستان اظهار کرد: در یک ماه گذشته بالغ بر نیم میلیارد ریال به حساب 58 دهیاری بخش مرکزی و رانکوه واریز شده است.

وی ادامه داد: از این میزان اعتبار مبلغ 232 میلیون ریال حقوق ماهانه دهیاران و 260 میلیون ریال نیز اعتبار عمرانی برای 9 دهیاری شهرستان املش بوده است.

فرماندار املش افزود: این میزان اعتبارات عمرانی برای اجرای بهسازی معابر، شن‌ریزی و آسفالت کوچه‌ها، پسماند روستا، احداث پارک بازی، دیوار حفاظتی، پل عابر پیاده، ساختمان دهیاری، غسالخانه و آرامستان روستایی است که به حساب دهیاری‌های مربو، ملکوت، آزاربن علیا، پردین‌لنگه، سیویر، کجید، باغ محله نرکه، استادکلایه و کهنه گوراب واریز شده است.

وی درباره پیش‌بینی استقبال از مهمانان نوروزی در املش، اضافه کرد: 55 واحد اقامتی با ظرفیت پذیرش روزانه 500 نفر در شهرستان املش برای اسکان مهمانان، مسافران و گردشگران نوروزی این شهرستان پیش‌بینی و مهیا شده است.

به گفته جعفری، املش با برخورداری از 146 اثر تاریخی و مواهب بکر طبیعی و مردمی خونگرم و مهمان‌نواز هر ساله پذیرای هزاران نفر مسافر و گردشگرانی است که قبل از آغاز تعطیلات نوروز به این شهرستان همیشه سرسبز و تاریخی سفر می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: امسال با توجه به زیرسازی راه‌های مناطق ییلاقی املش به ‌ویژه مسیر گردشگری هلودشت و خسیب‌دشت پیش‌بینی می‌شود بیش از سنوات گذشته میزبان مهمانان نوروزی باشیم.

این مسئول از پیش‌بینی، سه مدرسه شبانه‌روزی در ورودی شهر املش، شهر رانکوه و روستای ییلاقی ملکوت با تمام تجهیزات و امکانات رفاهی و در صورت نیاز یک هنرستان دخترانه نیز برای اسکان مهمانان، مسافران و گردشگران نوروزی خبر داد.

وی یادآور شد: همراه بروشور یک نرم‌افزار معرفی جاهای دیدنی، صنایع‌دستی، محصولات کشاورزی و سوغاتی‌های املش آماده شده تا بین مهمانان، مسافران و گردشگرانی که به این شهرستان سفر می‌کنند توزیع شود.

انتهای پیام/84001/ت30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول