اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اعتباری بالغ بر 1.8 میلیارد ریال

3 طرح دهیاری در شهرستان انار بهره‌برداری شد

خبرگزاری فارس: بهره‌برداری از ساختمان 3 دهیاری در روستاهای شهرستان انار با حضور نماینده مردم انار و رفسنجان در مجلس شورای اسلامی آغاز شد.

3 طرح دهیاری در شهرستان انار بهره‌برداری شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان انار، با حضور نماینده مردم انار و رفسنجان در مجلس شورای اسلامی و مسئولان انار ساختمان دهیاری روستای ساقی، لطف‌آباد و دهستان بیاض انار در زمینی به مساحت 6 هزار متر مربع با زیربنای 350 متر مربع و هزینه‌ای بالغ بر یک ‌میلیارد و 800 میلیون ریال از اعتبارات دهیاری‌ها افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

همچنین کلنگ احداث خانه بهداشت محمدآباد ساقی با زیربنای 120 متر مربع با اعتبار 800 میلیون ریال به زمین زده شد که 50 درصد هزینه احداث خانه بهداشت از سوی یک خیر پرداخت و مابقی از اعتبارات دولتی هزینه می‌شود.

افتتاح کتابخانه کانون فرهنگی هنری مسجد حجت‌آباد انار

در نشست مسئولان شهرستان انار و نماینده مردم انار و رفسنجان با مردم روستاهای ساقی، لطف‌آباد، حجت‌آباد، شاهم‌آباد و دهستان بیاض مشکلات آن‌ها از قبیل آب، برق، مشکل بیکاری، تسهیلات بانکی، احداث سالن ورزشی، اجرای طرح هادی بررسی شد.

حسین آذین نماینده مردم انار و رفسنجان در مجلس شورای اسلامی گفت: چنانچه معابری زیرسازی شود، 80 درصد قیر آن از سوی دولت و مابقی از سوی آن روستا پرداخت شود، آسفالت می‌شود.

وی افزود: به زودی کارگروه توسعه شهرستان انار برگزار و بسیاری از مشکلات بیکاری رفع می‌شود و بزرگترین مشکل، مشکلات اقتصادی است که امیدواریم به زودی برطرف شود.

آذین تصریح کرد: بیشترین مشکلات منطقه آب است و استان کرمان سالانه یک ‌میلیارد متر مکعب اضافه برداشت می‌کند که این برداشت‌های بی‌رویه سبب افت شدید آب می‌شود که امیدواریم در مصرف آب مدیریت شود.

برگزاری جشن نیکوکاری در انار

با حضور نماینده مردم انار و رفسنجان در مجلس شورای اسلامی و مسئولان شهرستان انار جشن نیکوکاری در یکی از مدارس انار برگزار شد.

در این مراسم از سوی نماینده مجلس و فرماندار انار مبلغی به این امر خیر اهدا شد.

انتهای پیام/80021/ر30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول