اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نشست شورای اداری بردخون مطرح شد

دغدغه‌های دهیاران و معتمدان در مورد مشکلات بردخون

خبرگزاری فارس: دهیاران و معتمدان بخش بردخون در نشست شورای اداری این شهر دغدغه‌های خود را بیان کردند.

دغدغه‌های دهیاران و معتمدان در مورد مشکلات بردخون

 به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حمید درویشی عضو شورای اسلامی روستای بردخون کهنه با انتقاد از عملکرد بنیاد مسکن شهرستان دیر گفت: طرح‌هایی که توسط بنیاد مسکن اجرا می‌شود وضعیت و کیفیت مطلوبی ندارد و به سرعت تخریب می‌شود.

وی با اشاره به مشکلات روستا افزود: عدم دریافت شبکه‌های صدا و سیما، نداشتن جاده بین مزارع، تراکم قایق‌های تفریحی مربوط به مناطق دیگر در ساحل دریا، عدم تکمیل شبکه آبرسانی روستا و لزوم دریافت عوارض از قایق‌های صیادی برای عمران روستا از مشکلات و خواسته‌های مردم است.

مجید حیدری دهیار روستای مغدان نیز ضمن درخواست افزایش اعتبارات طرح هادی گفت: پشه مینوز مشکلات زیادی را برای کشاورزان منطقه ایجاد کرده است به نحوی که بسیاری از کشاورزان متحمل خسارت جبران ناپذیر شده‌اند.

وی خواستار طرح توسعه آب روستا که حدود 30 سال قدمت دارد، شد و گفت: ساختمان دهیاری روستا با همکاری تعاونی دهیاران احداث می‌شود.

علی عباسی‌نیا دهیار روستای وحدت آباد نیز گفت: محوطه‌سازی مدرسه، روشنایی معابر، ایجاد جاده آنتنی روستا، اجرای طرح هادی، افزایش بودجه دهیاری، توجه به مناظر دیدنی اطراف روستا از خواسته‌های مردم این روستا است.

اکبر درویشی دهیار جدید روستای بردخون کهنه که در این جلسه معارفه شد نیز گفت: مردم این روستا همواره در خدمت انقلاب و نظام بوده‌اند پس مسئولان برای رفع مشکلات آنان قدم بردارند و خواسته‌های به‌حق مردم را عملی کنند.

وی همجواری روستا را با دریا موهبت دانست و گفت: اگر زیرساخت‌های لازم برای گسترش کشاورزی و صیادی و مشاغل دیگر در روستا فراهم شود مردم با جان و دل در زادگاه خود می‌مانند و برای آبادانی آن تلاش می‌کنند.

غلامرضا شهنیایی دهیار روستای شهنیاء نیز ضمن تقدیر از همه مسئولان گفت: جاده‌های آنتنی نیاز به ترمیم دارد و آب و برق روستا نیازمند توسعه است و خانه بهداشت چشم انتظار اختصاص اعتبار است.

انتهای پیام/66003/ر20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول