اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری زنجان:

تاسیس دهیاری در روستای بالای 40 خانوار ابلاغ شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری زنجان به صدور مجوز تاسیس دهیاری‌ها در روستاهای بالای 40 خانوار اشاره کرد و گفت: براساس این ابلاغ هر استانی که زودتر اعلام آمادگی کند در اولویت قرار می‌گیرد.

تاسیس دهیاری در روستای بالای 40 خانوار ابلاغ شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، اسماعیل بیگدلی عصر امروز در دهمین جلسه ستاد عمران روستایی و مهاجرت معکوس استان زنجان با اشاره به اختصاص 95 دستگاه خودرو به استان زنجان در بخش ناوگان عمومی اظهار داشت: 10 دستگاه از این خودروها ون هستند.

وی تعداد خودروهای سواری تخصیص یافته به استان زنجان را 85 دستگاه اعلام کرد و افزود: این خودروها پژو و سمند هستند.

مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری زنجان با اشاره به کوتاه بودن زمان جذب این خودروها از ارگان‌ها از جمله نهادهای حمایتی خواست هر چه زودتر نسبت به معرفی افراد برای جذب این خودروها اقدام کنند.

وی پنج دستگاه از خودروهای تخصیص یافته به استان زنجان را مربوط به بهزیستی اعلام کرد و گفت: بقیه این خودروها با اولویت معرفی کمیته امداد امام خمینی انجام می‌شود.

بیگدلی از تخصیص 10 میلیون تومان وام قرض‌الحسنه برای خودروهای تخصیص یافته به استان زنجان خبر داد و اضافه کرد: بقیه مبلغ باید توسط خود متقاضی به عنوان آورده تامین شود.

وی تاکید کرد: ارگان‌های حمایتی و بانک‌های ذیربط از جمله صندوق مهر امام رضا باید تلاش کنند این خودروها تا پایان سال جذب شوند.

مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری زنجان به صدور مجوز تاسیس دهیاری‌ها در روستاهای بالای 40 خانوار اشاره و تصریح کرد: بر اساس این ابلاغ هر استانی که زودتر اعلام آمادگی کند در اولویت قرار می‌گیرد.

شایان ذکر است در این جلسه بخشداران برخی نقاط استان گزارشی اجمالی از وضعیت پروژه‌های مصوب در ستاد عمران روستایی در حوزه مدیریتی خود را ارائه دادند.

انتهای پیام/73004/ش20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول