اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دماوند:

شوراها و دهیاران امور روستاها را با جدیت دنبال کنند

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان دماوند گفت: شوراها و دهیاران امور روستاها را با جدیت و صلابت دنبال کنند.

شوراها و دهیاران امور روستاها را با جدیت دنبال کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، سعید افشارنادری صبح امروز در جمع اعضای شوراهای اسلامی و دهیاران بخش مرکزی که با حضور بخشدار مرکزی دماوند برگزار شد، اظهار داشت: شوراها و دهیاران امور روستاها را با جدیت و صلابت دنبال کنند و خدمت‏رسانی صادقانه را در دستور کار خود قرار دهند.

وی افزود: در نظام مقدس جمهوری اسلامی، نگاه مقام معظم رهبری و مسئولان ارشد نظام، خدمت‏گزاری است و مسئولان تا به امروز به این میثاق خود پایبند بوده‏اند به گونه‏ای که در راستای توسعه و پیشرفت، مهرورزی و عدالت شاهد ارائه خدمات عظیمی هستیم.

فرماندار شهرستان دماوند خدمت‏گزاری را یکی از آموزه‏های اساسی و ارزش‏های دینی عنوان کرد و افزود: این فکر و ارزش باید در همه سطوح جاری باشد و این نکته همیشه مد نظر قرار گیرد که ما خدمت‏گزار مردم هستیم و این به عنوان یک راهبرد سرلوحه وظایف ما قرار دارد.

نماینده عالی دولت در شهرستان دماوند شوراها را حلقه واسط مردم و مسئولان دانست و اظهار داشت: انعکاس مشکلات و خواسته‌های مردمی بخشی از وظیفه شوراها است و بسترسازی اجرای سیاست‌های عمومی دولت از دیگر وظایف شوراها به شمار می‌آید.

فرماندار شهرستان دماوند تصریح کرد: ما به واسطه ارزش‌ها، دستاوردها و استقلالمان همیشه مورد دشمنی قرار داریم؛ در حال حاضر دشمن می‌خواهد با فشارهای اقتصادی و تحریم مردم ما را از نظام جدا سازد.

وی ادامه داد: ما باید فعالیت‏های خود را متناسب با توطئه دشمن ترسیم کنیم و با آگاه‏سازی مردم دسیسه‏های دشمنان را خنثی کنیم.

افشارنادری امانت‏داری و حفظ امنیت را دو وظیفه مهم شوراها و دهیاران عنوان کرد و گفت: در مقوله امنیت همه باید مشارکت کنند و همه باید در ایجاد و تثبیت آن نقش داشته باشند.

وی افزود: در مقوله امانت‏داری غیر از آنچه مستقیم مربوط به شما است، حفظ سرمایه‏های عمومی همچون پروژه‏های احداث شده و یا در حال احداث در روستاها نیز از وظایف شوراها و دهیاران است.

فرماندار شهرستان دماوند به اعضای شوراهای اسلامی و دهیاران توصیه کرد تا خود را وقف مردم کنند و در اتاق خود را به روی آن‌ها بگشایند تا مردم به راحتی مشکلات و مسائل خود را بازگو کنند.

انتهای پیام/67011/م20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول