اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار زنجان خبر داد

رشد 400 درصدی دهیاری‏های استان زنجان

خبرگزاری فارس: استاندار زنجان با اشاره به تعداد دهیاری‏های استان زنجان گفت: در دولت نهم و دهم تعداد دهیاری‏ها در استان زنجان رشدی بیش از 400 درصد داشته است.

رشد 400 درصدی دهیاری‏های استان زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد رئوفی‏نژاد ظهر امروز در مراسم واگذاری 57 دستگاه تجهیزات کشاورزی به دهیاری‏های استان، اظهار کرد: افزایش تعداد دهیاری‏ها در دولت نهم و دهم بی‏سابقه بوده است.

وی با بیان اینکه قبل از سال 84 تعداد دهیاری‏های استان زنجان 104 مورد بود، افزود: توجه دولت به توسعه و آبادانی روستا باعث افزایش تعداد دهیاری‏ها در استان شده است.

*در حال حاضر تعداد 504 دهیاری در استان زنجان فعالیت دارند

استاندار زنجان به تعداد دهیاری‏های فعلی استان زنجان اشاره کرد و گفت: در حال حاضر تعداد 504 دهیاری در استان زنجان فعالیت دارند.

وی سیاست دولت را در راستای افزایش تعداد دهیاری دانست و یادآور شد: دولت در طول عمر خود همه تلاش خود را برای افزایش تعداد دهیاری‏ها صورت داده است.

رئوفی‏نژاد با تاکید بر ضرورت افزایش دهیاری‏ها در کشور، خاطرنشان کرد: برای واگذاری و توسعه روستاها نیاز به حضور دهیاران و واحدهای دهیاری در کشور بود که محقق شده است.

*37 دهیاری دیگر به دهیاری‏های استان افزوده خواهد شد

استاندار زنجان تجهیز و توسعه واحدهای دهیاری در روستاها را از ابتکارات استان زنجان دانست و اظهار داشت: تا پایان سال 37 دهیاری دیگر به دهیاری‏های استان افزوده خواهد شد.

وی از افتتاح پروژه‏های مختلف در استان تا پایان سال خبر داد و خاطرنشان کرد: تا پایان دولت دهم علاوه بر طرح‏های افتتاحی فعلی پروژه‏های دیگری افتتاح خواهد شد.

رئوفی‏نژاد به طرح مهاجرت معکوس در استان زنجان اشاره کرد و افزود: فعالیت‏های مختلف برای توسعه و آبادانی روستاها در راستای طرح مهاجرت معکوس صورت گرفته است.

استاندار زنجان محور انسجام و مدیریت در روستاها را دهیاری‏ها عنوان کرد و ادامه داد: جایگاه فعلی دهیاری‏ها حاصل تلاش دولت است.

وی با بیان اینکه در گذشته تجهیزات کشاورزی مورد نیاز روستاییان به شوراهای روستا واگذار می‏شده است، افزود: طرح تجهیز و توسعه دهیاری در استان بسیار مثبت بوده است.

رئوفی‏نژاد شاخص‌های توسعه روستاهای استان را قابل ملاحظه عنوان کرد و یادآور شد: افتتاح طرح‏های توسعه کشاورزی در سال‌جاری بسیار مناسب بوده است.

استاندار زنجان روستاهای کشور و استان را مرکز تولید ثروت معرفی کرد و ادامه داد: توجه به مشکلات روستاییان مورد توجه قرار دارد.

وی با بیان اینکه در طرح‌های توسعه کشاورزی استان اقدامات مناسبی صورت گرفته است، افزود: در راستای توسعه کشاورزی استان اقدامات در سطح کشور بسیار مناسب است.

رئوفی‏نژاد عمران روستایی در سطح استان را قابل قبول دانست و گفت: جزو استان‏های برتر در تحقق شاخص‏های تدوین شده در کشور هستیم.

انتهای پیام/73002/ر40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول