اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار زنجان خبر داد

اختصاص 20 میلیارد ریال برای تجهیز دهیاری‏های استان زنجان

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استاندار زنجان با اشاره به تجهیر دهیاری‌های استان زنجان به تجهیزات کشاورزی گفت: 20 میلیارد ریال برای تجهیز ماشین‏آلات کشاورزی دهیاری‏های استان زنجان هزینه شده است.

اختصاص 20 میلیارد ریال برای تجهیز دهیاری‏های استان زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علی‏اکبر کریمی ظهر امروز در مراسم واگذاری 57 دستگاه تجهیزات کشاورزی به دهیاری‏های استان زنجان، اظهار کرد: اختصاص اعتبار 20 میلیارد ریالی دستگاه‏های کشاورزی برای دهیاری‏های استان قابل توجه است.

وی به تامین اعتبار دستگاه‏های کشاورزی دهیاری‏های استان اشاره کرد و افزود: از میزان اعتبار هزینه شده 12 میلیارد ریال از محل سازمان همیاری شهرداری‏ها تخصیص یافته است.

معاون عمرانی استاندار زنجان با تاکید بر اهمیت تجهیز دستگاه‏های کشاورزی برای دهیاری‏های استان زنجان، خاطرنشان کرد: توجه مدیریت عالی استان به توسعه دهیاری‏های استان در سال‏های اخیر بسیار مناسب بوده است.

*8 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده توسط دهیاری‏ها

وی با بیان اینکه 8 میلیارد ریال از اعتبارات هزینه شده برای خرید و تجهیز ماشین‏آلات کشاورزی توسط دهیاری‏ها تامین شده است، افزود: همکاری دهیاری‏ها برای توسعه و عمران روستاها قابل توجه است.

معاون عمرانی استاندار زنجان به جمع‏آوری و دفع زباله در روستاهای استان اشاره کرد و اظهار داشت: تامین دستگاه‏ها و تجهیزات برای دهیاری‏ها برای تسهیل در جمع‌آوری و دفع زباله در روستاهای استان صورت گرفته است.

وی به تجهیزات آتش‌نشانی برای روستاهای استان اشاره کرد و یادآور شد: برای تامین تجهیزات آتش‏نشانی مورد نیاز برای روستاهای استان اقدامات لازم صورت گرفته است.

کریمی با تاکید بر اهمیت تجهیز دهیاری‏ها به ماشین‏آلات کشاورزی، اظهار داشت: توسعه روستاهای استان در گرو توجه به تجهیزات کشاورزی است.

*127 دستگاه تجهیزات کشاورزی قبل از دولت نهم و دهم

معاون عمرانی استاندار زنجان به آمار مربوط به تجهیز ماشین‏آلات اشاره کرد و ادامه داد: قبل از دولت نهم و دهم در استان زنجان 127دستگاه تجهیزات کشاورزی در اختیار دهیاری‏ها بوده است.

وی به رشد تجهیزات کشاورزی در دولت نهم و دهم اشاره کرد و گفت: سیاست توسعه و آبادانی روستاها در دولت موجب رشد بسیار قابل توجه شده است.

*در حال حاضر 416 دستگاه ماشین‏آلات در استان واگذار شده است

کریمی به تعداد ماشین‏آلات در دولت نهم و دهم در استان زنجان اشاره کرد و گفت: در حال حاضر 416 دستگاه ماشین‏آلات در استان واگذار شده است.

معاون عمرانی استاندار زنجان تعداد ماشین‏آلات در استان زنجان را قبل از دولت نهم و دهم 33 درصد عنوان کرد و اظهار داشت: در حال حاضر تعداد ماشین‏الات در استان زنجان 67 است.

وی توسعه و عمران روستاهای استان زنجان را مورد تاکید قرار داد و خاطرنشان کرد: اقدامات انجام شده برای توسعه و عمران روستاهای استان زنجان قابل توجه است.

انتهای پیام/73002/ر30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول