اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور روستایی استاندار البرز:

شرکت تعاونی دهیاری‌های بخش مرکزی ساوجبلاغ افتتاح شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور روستایی استاندار البرز از افتتاح و بهره‌برداری شرکت تعاونی دهیاری‌های بخش مرکزی ساوجبلاغ خبر داد.

شرکت تعاونی دهیاری‌های بخش مرکزی ساوجبلاغ افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ساوجبلاغ، آرش بهادری عصر امروز در مراسم افتتاح این شرکت تعاونی اظهار داشت: راه‌اندازی این شرکت تعاونی‌ها گامی مهم در جهت فراهم نمودن ساز و کار امور روستایی و بازوی اجرایی برای دهیاران و ابزار مهم خدمات‌رسانی به روستاها است.

وی افزود: توسعه و آبادانی روستاها از مهم‌ترین اقداماتی است که باید از سوی مسئولان انجام شود.

این مسئول با بیان اینکه توسعه و آبادانی روستاها نیز می‌تواند در توسعه کشور بسیار نقش داشته باشد افزود: باید با همکاری و تلاش بسیار به سمت حرکت جهادی پیش رویم.

بهادری گفت: در این راستا خودباوری و تلاش مضاعف همه دست اندرکاران می‌تواند در حرکت کشور به سوی پیشرفت و توسعه موثر واقع شود.

وی افزود: با توجه به اینکه هم‌اکنون کشور نیازمند حرکت جهادی است لذا همه مسئولان باید از فرصت پدید آمده به نحو مطلوب در جهت آبادانی روستاها استفاده کنند.

این مسئول گفت: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده از این پس اجرای تعدادی از پروژه‌های عمرانی دهیاری‌ها به تعاونی بخش مربوطه واگذار خواهد شد.

انتهای پیام/2302/ق20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول