اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور روستایی استانداری خوزستان:

روستاهای بالای 50 خانوار خوزستان مجوز دهیاری دارند

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور روستایی استانداری خوزستان گفت: همه روستاهای بالای 50 خانوار و 350 نفر جمعیت، دارای مجوز دهیاری هستند.

روستاهای بالای 50 خانوار خوزستان مجوز دهیاری دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، جاسم مجیدی‌پور در مراسم واگذاری و بهره‌برداری از 100 دستگاه ماشین‌آلات کشاورزی، خدماتی و بهداشتی به روستائیان اظهار داشت: یک‌ میلیون و 500 هزار نفر از جمعیت استان خوزستان روستایی هستند و یک سوم اعتبارات ارزش افزوده به روستاها تعلق می‌گیرد.

وی ادامه داد: تا پایان سال 90 همه روستاهای واجد شرایط تشکیل دهیاری استخراج شده است، روستایی که دهیاری ندارد، بلاتکلیف است و هیچ خدمات و رسیدگی نسبت به آن انجام نمی‌شود؛ راه‌‌حل این است که روستاها را به صورت مجتمع ببینیم و با این کار تمامی روستاها را پوشش دهیم.

مدیرکل امور روستایی استانداری خوزستان با بیان اینکه اعتبارات استانی کمک بسیار خوبی در جهش استان داشت، خاطرنشان کرد: در استان خوزستان 27 شهرستان وجود دارد و 75 درصد از اعتبارات استانی تنها به پنج شهرستان تعلق می‌گیرد و 22 شهرستان باقیمانده تنها از 25 درصد این اعتبارات بهره‌مند می‌شوند و باید در این امر تغییراتی صورت پذیرد.

مجیدی‌پور در پایان با اشاره به اینکه امسال دومین مرحله واگذاری ماشین‌‌‌آلات است، تصریح کرد: در اوایل سال جاری 20 تا 30 دستگاه ماشین حمل زباله در سطح استان توزیع شد.

انتهای پیام/2329/ذ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول