اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسابقات فوتبال جام فجر دهیاری‌ها

تیم دهیاری سورگ‌آباد به مقام قهرمانی رسید

خبرگزاری فارس: تیم دهیاری سورگ‌آباد در مسابقات فوتبال جام فجر دهیاری‌ها که با حضور 14 تیم برگزار شد به عنوان قهرمانی رسید.

تیم دهیاری سورگ‌آباد به مقام قهرمانی رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از قلعه‌گنج، بعدازظهر امروز در دیدار رده‌بندی مسابقات فوتبال دهیاری‌ها با عنوان جام فجر که در بخش مرکزی شهرستان قلعه‌گنج برگزار شد، تیم‌های دهیاری شومهری و آژانس حافظ به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان تیم دهیاری شومهری با غلبه پنج بر سه بر تیم حریف به مقام سوم این مسابقات دست یافت.

در پایان این دوره از مسابقات نیز دو تیم دهیاری‌ سورگ‌آباد و گزهک که به فینال مسابقات راه یافته بودند در وقت عادی مسابقه به تساوی دو بر دو رسیدند که در نهایت در ضربات پنالتی تیم سورگ‌آباد با نتیجه هفت بر چهار تیم گزهک را برد و به مقام قهرمانی این دوره از مسابقات جام فجر دست یافت.

فرماندار قلعه‌گنج در جمع ورزشکاران، تیم‌های شرکت‌کننده و جمعی از تماشاگران این مسابقات اظهار داشت: مایه بسی خوشحالی است که در جمع فوتبالیست‌های جوانی حضور داریم که با صرف انرژی خود در راه درست گام برداشتند.

ایوب فلاحی با بیان اینکه ورزشکاران با تنی سالم و روحیه‌ای شاداب می‌توانند، آینده این منطقه را زیباتر و شاداب‌تر سازند، افزود: برای جبران تلاش تیم‌هایی که از روستاها به این مسابقات آمدند در روستای ‌آن‌ها یک زمین ورزشی مناسب احداث می‌شود.

رئیس هیئت فوتبال شهرستان قلعه‌گنج نیز با اعلام آمادگی برای میزبانی مسابقات منطقه‌ای فوتبال استان کرمان اظهار داشت: این مسابقات همزمان با دهه فجر با نام جام فجر و حضور هشت تیم از دهیاری‌های بخش مرکزی و شش تیم آزاد آغاز شده است.

مجتبی احمدی تصریح کرد:‌ از بین این تیم‌ها بازیکنانی انتخاب می‌شوند که در یک تیم با آن‌ها تمرین شود تا در مسابقات استانی و لیگ منطقه‌ای با قدرت بیشتر حضور داشته باشیم.

به گزارش فارس، جوایز این دوره از رقابت‌های فوتبال جام فجر با حضور فرماندار و رئیس هیئت فوتبال شهرستان قلعه‌گنج اهدا شد.

انتهای پیام/80004/ذ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول