اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون دادگستری استان زنجان خبر داد

تاسیس واحدهای حقوقی برای دهیاری‎‏ها

خبرگزاری فارس: معاون دادگستری استان زنجان با پیشنهاد تاسیس واحدهای حقوقی در دهیاری‏ها، بخشداری‏ها و فرمانداری‏های استان زنجان، گفت: واحد حقوقی به صورت مستقل باید در همه شرکت‏ها و سازمان‏های دولتی ایجاد شود.

تاسیس واحدهای حقوقی برای دهیاری‎‏ها

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، بشیر مقدم بعدازظهر امروز در جلسه شورای هماهنگی حقوقی دستگاه‏های اجرایی استان اظهار داشت: تاسیس معاونت حقوقی در استانداری‏ها مورد توجه باشد.

وی با اشاره به اینکه معاونت حقوقی در استان‏ها تشکیلاتی داشته باشد، خاطرنشان شد: ملاحظه قراردادهای مزایده و مناقصه و تایید آن‌ها قبل از تایید مدیرکل توسط معاون حقوقی مورد توجه باشد.

معاون دادگستری استان زنجان با بیان اینکه از نمایندگان حقوقی در ادارات و دستگاه‏های اجرایی استفاده شود، اضافه کرد: در برخی از ادارات از حضور وکلا استفاده می‎شود.

وی با اشاره اینکه نمایندگان حقوقی باید در استخدام دولت بوده و پاسخگوی مسائل باشند، تصریح کرد: وکلا نمی‏توانند در بخش‎های دولتی استخدام شوند.

مقدم با بیان اینکه پرونده‏های حقوقی توسط نمایندگان حقوقی ادارات کل استان به صورت جدی پیگیری شود، ادامه داد: در وصول مطالبات سازمان‏ها و نهادهای دولتی نیز تسهیل شود.

*تاسیس واحدهای حقوقی برای دهیاری‎‏ها

وی با پیشنهاد تاسیس واحدهای حقوقی در دهیاری‏ها، بخشداری‏ها و فرمانداری‏های استان زنجان، یادآور شد: واحد حقوقی به صورت مستقل باید در همه شرکت‏ها و سازمان‏های دولتی ایجاد شود.

انتهای پیام/73006/ر20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول