اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری قزوین:

دهیاران قزوینی آموزش کارآفرینی می‌بینند

خبرگزاری فارس: مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری قزوین گفت: به منظور آشنایی دهیاران استان قزوین با فرآیند کارآفرینی و شیوه‌های اشتغالزایی در مناطق روستایی، دوره آموزشی اشتغال و کارآفرینی برای دهیاران برگزار می‌شود.

دهیاران قزوینی آموزش کارآفرینی می‌بینند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، غلام طاهرخانی اظهار داشت: نظر به محوریت توسعه روستایی در برنامه‌های کلان توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی و نیز با توجه به نقش اشتغال در توسعه، دهیاران استان قزوین ضمن آشنایی با ظرفیت‌ها و مزیت‌های نسبی روستا و نیز راه کار اداری و قانونی برای ایجاد فرصت‌های شغلی، بسترهای مناسب برای جویندگان کار و اشتغالزایی را فراهم می‌‌کند.

رئیس کار گروه اشتغال روستایی قزوین بیان کرد: در دوره مذکور دهیاران با مقوله‌های توسعه روستایی، استراتژی‌های توسعه روستایی، کارآفرینی، مدیریت دهیاری و کارآفرینی، نقش اعتبارات خرد در اشتغالزایی و چگونگی استفاده از آن، کارآفرینی در اسلام، تجارب کشورهای پیشرفته در کارآفرینی، حوزه‌های کارآفرینی روستایی، اشتغال روستایی و راه کارهای کارآفرینی روستایی آشنا خواهند شد.

وی خاطرنشان کرد: دوره مذکور به مدت 16 ساعت و به صورت حضوری و غیرحضوری برگزار می‌شود و در پایان دوره ضمن برگزاری آزمون، به شرکت‌ کنندگان گواهی مربوطه اعطا خواهد شد.

گفتنی است؛ ارتقای دانش شغلی دهیاران و آشنایی آنان با مباحث علمی مرتبط با مدیریت روستایی از جمله برنامه‌های جدی دفتر امور روستایی استانداری قزوین است که پیوسته با برگزاری دوره‌های آموزشی برای دهیاران به اجرا در می‌آید.

انتهای پیام/77002/ع/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول