اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون امور عمرانی استاندار زنجان خبر داد

تأیید صلاحیت 492 پیمانکار در استان زنجان

خبرگزاری فارس: معاون امور عمرانی استاندار زنجان گفت: 492 پیمانکار در استان زنجان تایید صلاحیت شده‌اند.

تأیید صلاحیت 492 پیمانکار در استان زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علی‌اکبر کریمی شامگاه شنبه در دیدار انجمن آبادگران استان زنجان با استاندار زنجان اظهار داشت: براساس آخرین اطلاعات موجود 492 پیمانکار در استان زنجان تأیید صلاحیت شده‌اند.

وی با بیان اینکه از این تعداد 277 پیمانکار به عنوان پیمانکار شرکت و حقوقی محسوب می‌شوند، خاطرنشان کرد: 215 نفر از پیمانکاران به عنوان اشخاص حقیقی در استان فعال هستند.

*وضعیت توزیع پیمانکاران در زنجان مطلوب نیست

معاون امور عمرانی استاندار زنجان با اشاره به فعالیت پنج مشاور در استان زنجان تصریح کرد: وضعیت توزیع پیمانکاران در استان مطلوب نیست.

وی با بیان اینکه پیمانکاران بیشتر در 10 حوزه کاری فعالیت می‌کنند، عنوان کرد: بیشتر پیمانکاران در زمینه‌های راه و ساختمان، آب و برق فعالیت می‌کنند.

کریمی با اشاره به اینکه بیشتر ظرفیت‌های استان زنجان دارای پیمانکار نیست، یادآور شد: در بخش‌های کشاورزی، تنها سه پیمانکار فعالیت می‌کنند.

وی با بیان اینکه در زمینه کاوش‌های آثار باستانی با توجه به ظرفیت‌های استان شرکت رتبه‌بندی شده‌ای نداریم، افزود: در زمینه مرمت آثار تاریخی نیز دو شرکت فعال هستند.

معاون امور عمرانی استاندار زنجان از فعالیت 16 شرکت در زمینه برق خبر داد و افزود: 15 شرکت نیز در زمینه تأسیسات فعالیت می‌کنند. 

وی با بیان اینکه در زمینه ارتباطات، شرکتی فعال نیست، ابراز داشت: در زمینه صنعت و معدن نیز شرکتی فعالیت نمی‌کند.

کریمی با اشاره به اینکه در بسیاری از رشته‌ها ظرفیت‌های لازم وجود دارد، افزود: هنوز از این ظرفیت‌ها استفاده نشده است.

وی از فقدان شرکت‌های قوی در زمینه‌های مختلف در استان زنجان خبر داد و افزود: در مجموع 304 شرکت رتبه‌بندی در استان فعال است.

*رتبه پنج 296 شرکت در زنجان

معاون امور عمرانی استاندار زنجان با بیان اینکه از این تعداد 296 شرکت در رتبه پنج قرار دارند، افزود: 30 شرکت نیز رتبه چهار را دارا هستند.

وی با بیان اینکه هشت شرکت در رتبه سوم قرار دارند، گفت: بیشتر شرکت‌های فعال استان رتبه‌های پایین را به خود اختصاص داده‌اند.

کریمی با اشاره به اینکه تنها سه شرکت در رتبه یک قرار دارند، متذکر شد: ضروری است نسبت به ارتقای شرکت‌ها اقدامات لازم انجام شود.

انتهای پیام/73003/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول