اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان خبر داد

استان زنجان‌‌ 161 امامزاده دارد/ اجرای طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه

خبرگزاری فارس: مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: 161 امامزاده در استان زنجان وجود دارد.

استان زنجان‌‌ 161 امامزاده دارد/ اجرای طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‏الاسلام علی باقری شامگاه چهارشنبه در دیدار با حجت‏الاسلام سعید شاه‌آبادی اظهار داشت: ویژه برنامه‏های مختلفی در امامزاده‏های استان زنجان اجرا شده است.

وی با اشاره به اینکه 126 بقعه در استان زنجان وجود دارد، خاطرنشان شد: 161 امامزاده نیز در استان وجود دارد که به قطب فرهنگی تبدیل شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با بیان اینکه اجرای طرح آرامش بهاری در کنار بقاع متبرکه یکی از برنامه‏های اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان به شمار می‏رود، اضافه کرد: این برنامه همه ساله از 28 اسفند ماه تا 15 فروردین ماه در استان برگزار می‏شود.

*استقبال گردشگران مذهبی از آرامش بهاری

وی با تاکید بر اینکه گردشگران مذهبی از برنامه‏ آرامش بهاری در امامزاده‏ها استقبال بسیار زیادی می‏کنند، ادامه داد: داشتن نشاط در اجرای برنامه‏ها از ویژگی‏های برنامه‏های اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان محسوب می‏شود.

حجت‏الاسلام باقری با بیان اینکه راه‏اندازی هیئت عهد آدینه در روزهای جمعه کار بسیار ارزشمندی به شمار می‏رود، یادآور شد: اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان آمادگی لازم برای همکاری با هیئت عهد آدینه را دارد.

*ترویج فرهنگ وقف با عهد آدینه

وی با اشاره به اینکه در قالب برنامه عهد آدینه می‏توان فرهنگ وقف را در جامعه ترویج داد، تصریح کرد: ترویج فرهنگ وقف عمل به منویات مقام معظم رهبری است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با بیان اینکه در شهرستان‏های استان زنجان همکاری مورد نظر با هیئت عهد آدینه می‏شود، خاطرنشان شد: در یکی از شهرستان‏ها از نظر مالی نیز این هیئت حمایت می‏شود.

وی با تاکید بر اینکه برنامه‏ها و طرح‏های هیئت عهد آدینه بسیار خوب است، افزود: ترویج سحرخیزی و کم شدن شب‏نشینی خود موضوع بسیار مهمی است.

حجت‏الاسلام باقری با اشاره به اینکه در اطلاع‌رسانی اجرای برنامه‏های عهد آدینه در استان زنجان همکاری‏های لازم با این هیئت انجام می‎شود، اذعان داشت: اجرای برنامه‏ها در استان سبب جذب جوانان به کارهای فرهنگی و دینی می‏شود.

*برگزاری همایش اقتدار ملی در پرتو ولایت

وی از برگزاری همایش اقتدار ملی در پرتو ولایت در استان زنجان خبر داد و افزود: سه سخنران در این همایش سخنرانی می‏کنند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان اظهار داشت: جایگاه و نقش مردم در تقویت اقتدار ملی در پرتو ولایت و عناصر تقویت‌کننده و تضعیف‌کننده اقتدار ملی از اهداف برگزاری این همایش به شمار می‏رود.

وی یادآور شد: همایش اقتدار ملی در پرتو ولایت ساعت 8.30 صبح روز جمعه در حسینیه اعظم زنجان برگزار می‏شود.

انتهای پیام/73006/ش30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول