اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جشنواره خیران مدرسه‌ساز قزوین برگزار شد

خبرگزاری فارس: دومین جشنواره خیران مدرسه‌ساز ناحیه یک قزوین با هدف تجلیل از خدمات ارزشمند آن ها در توسعه فضاهای آموزشی برگزار شد.

جشنواره خیران مدرسه‌ساز قزوین برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، دومین جشنواره خیران مدرسه‌ساز ناحیه یک قزوین ظهر امروز در سالن اجتماعات کانون فرهنگی تربیتی رشد مینودر قزوین با هدف تجلیل از خدمات ارزشمند خیران در توسعه فضاهای آموزشی برگزار شد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان قزوین در این همایش با اشاره به اینکه ساخت و ساز مدرسه بهترین خدمت به آینده‌سازان کشور است، اظهار کرد: بدون شک کسانی که در این عرصه گام بر می‌دارند اجر بزرگ الهی را نصیب خود می‌کنند.

محمدجواد حیدری با اشاره به اینکه امسال در اجرای پروژه‌‌‌‌‌های خیران مدرسه‌ساز یکی از سال‌های خوب را شاهد بودیم، اضافه کرد: خیران مدرسه‌ساز در بسیاری از پروژه‌هایی که در سال‌های گذشته در استان صورت گرفته است کمک‌های فراوانی کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه در ناحیه یک آموزش و پرورش تاکنون 15 میلیارد تومان برای مدرسه‌سازی هزینه شده است، خاطرنشان کرد: این میزان از اعتبارات نوسازی استان بیشتر است، زیرا اعتبارات نوسازی امسال با 100 درصد تخصیص حدود 12 میلیارد تومان بوده و بدون شک نقش و مشارکت خیران در اجرای طرح‌های مدرسه زیاد بوده است.

حیدری با بیان اینکه مشارکت خیران استان قزوین در این عرصه جای تقدیر دارد، افزود: از نظر تعهدات خیران به نسبت اعتبارات دولتی در ردیف سه استان برتر کشور قرار داریم که همین امر نشان می‌دهد خیران مدرسه‌‌ساز توانسته‌اند نقش‌های ماندگاری را از خود بر جای بگذارند.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان قزوین با اشاره به اینکه در حال حاضر 55 طرح خیران مدرسه‌ساز در استان تکمیل نشده است، اضافه کرد: تعهد خیران مدرسه‌ساز استان 21 میلیارد تومان بوده که این میزان از اعتبارات 19 میلیارد تومانی استان و کشور بیشتر است.

حیدری از برگزاری پنجمین جشنواره خیران مدرسه‌‌ساز استان قزوین در اردیبهشت‌ ماه سال آینده خبر داد و گفت: این جشنواره پنجم اردیبهشت‌ ماه در آموزشگاه روستای نجف‌آباد برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: جشنواره خیران مدرسه‌ساز هر سال در 14 منطقه شهرستان با هدف تقدیر و تجلیل از خیرانی که در مدرسه‌سازی مشارکت فعالی دارند، برگزار می‌شود.

گفتنی است؛ در این همایش نیز جعفر حبیبی مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین، نقی مرادی سیاهکلی مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک قزوین، محمدجواد حیدری مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان قزوین و جمعی از خیران مدرسه‌ساز استان حضور داشتند.

انتهای پیام/77004/ز30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول