اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان:

مدارس گلستان برای هوشمندسازی نیازمند حمایت خیران است

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان گفت: مدارس گلستان برای هوشمندسازی نیازمند کمک و حمایت خیران است.

مدارس گلستان برای هوشمندسازی نیازمند حمایت خیران است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، عیسی پایین‎محلی بعدازظهر امروز در گفت‎وگو با خبرنگاران استان در خصوص برگزاری پانزدهمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز در سطح استان گلستان اظهار داشت: مدرسه زیبا جایگاه اندیشه زیباست و ساخت هر کلاس دریچه‎ای به افق علم و روشنایی می‎گشاید.

وی ادامه داد: مدرسه زیبا جایگاه اندیشه زیباست و ساخت هر کلاس دریچه‎ای به افق علم و روشنایی را می‎گشاید تا غنچه‎هایی در فضای انسان‎ساز آموزش و پرورش شکوفا شوند و همگان مرهون این دستگاه هستند و برای بهتر شدن آن گام بر می‌دارند.

ساخت مدرسه همانند جهاد در راه خداست

مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان خاطرنشان کرد: توسعه اجتماعی و فرهنگی فرآیند علم و تربیت است و مدرسه خوب رسیدن به بهار زندگی را نوید می‎دهد.

وی تصریح کرد: کار سترگی که خیرین به آن همت گماشته‎اند، مصداق آیه شریفه قرآن است که می‎فرماید «مثل آنان که مال خود را در راه خدا انفاق می‎کنند، مثل دانه است که هفت خوشه برآورد و در هر خوشه‎ای صد دانه باشد، خدا پاداش هر که را که بخواهد چند برابر می‌کند، خدا گشایش‌دهنده و دانا است.»

پایین‎محلی عنوان کرد: این چنین وعده الهی در قبال بزرگ‌ مردان و بزرگ‌ زنانی است که از مال خود در راه رضای خدا انفاق می‎کنند و جهاد در راه خدا را با دارایی مادی خود رقم می‎زنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان اذعان داشت: ثمره مجاهدت خالصانه خیرین در راه گسترش فضای آموزشی نقش بسزایی در مسیر آگاهی‎بخشی و آموزش نسل فردای این دیار دارد که به دانستن و آگاه شدن نیازمند است.

خیران در بحث هوشمندسازی مدارس وارد شوند

این مسئول بیان داشت: از خیرین مدرسه‎ساز انتظار داریم، همانند گذشته در بحث ساخت‌وساز مدارس ما را یاری ‎کنند و نگاه ویژه و توجه خاصی را نسبت به هوشمندسازی و تجهیز مدارس داشته باشند.

وی در پایان متذکر شد: هوشمندسازی مدارس همانند ساخت مدرسه موضوع مهمی است که نیازمند هزینه و کمک خیران عزیز است.

انتهای پیام/2307/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول