اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان

25 خیر مدرسه‌ساز در شبانکاره تجلیل شدند

خبرگزاری فارس: در آیینی با حضور مسئولان، تعداد 25 خیر مدرسه‌ساز در شبانکاره تجلیل شدند.

25 خیر مدرسه‌ساز در شبانکاره تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از شبانکاره، امام جمعه شبانکاره ظهر امروز در آیین تجلیل از خیران مدرسه‌ساز شبانکاره اظهار داشت: در اسلام تاکید بسیار زیادی به کمک به همنوعان شده و مدرسه‌سازی و کمک به تحصیل آینده‌سازان کشور امری بسیار مهم است.

حجت‌الاسلام عبدالرسول حمادی افزود: خیران این منطقه همواره حضوری بانشاط و مناسب در عرصه‌های مختلف دارند و امیدوار هستیم این روند تداوم یابد.

وی اضافه کرد: آموزش و پرورش یک نهاد موثر است و تقریبا بیشتر خانواده‌ها به نوعی با این نهاد در ارتباط هستند و کمک به این حوزه ارزش والایی دارد.

امام جمعه شبانکاره گفت: تکمیل و تجهیز فضاهای آموزشی مسئله مهمی است و از خیران می‌خواهیم مشارکت فعال‌تری در این امور داشته باشند.

بخشدار شبانکاره نیز اظهار داشت: خیران مدرسه‌ساز از اجر بسیار زیادی برخوردار هستند و کمک به پیشرفت آموزش و پرورش اقدامی بسیار مهم است.

مختار چترسنجی افزود: با تلاش خیران، تعدادی از مدارس شبانکاره برای استقبال و پذیرایی از مهمانان نوروزی آماده‌سازی و تجهیز شده است.

وی با بیان اینکه تمهیدات لازم برای میزبانی از مسافران نوروزی به بهترین صورت فراهم شود اذعان داشت: خیران در این بخش 400 میلیون ریال در زمینه تعمیر و تجهیز مدارس کمک کرده‌اند.

بخشدار شبانکاره یادآور شد: شبانکاره دارای قابلیت بسیار خوبی در عرصه گردشگری است و توسعه زیرساخت‌های گردشگری در این منطقه مورد تاکید مسئولان است.

در این آیین از 25 نفر از خیران مدرسه‌ساز شبانکاره تقدیر شد.

انتهای پیام/2451/ن20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول