اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش ابهر خبر داد

کمک 50 میلیون تومانی فرهنگیان ابهر به امر مدرسه‌سازی

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش شهرستان ابهر گفت: رقم کمک ماهانه فرهنگیان به امر مدرسه‌سازی به 50 میلیون تومان رسیده است.

کمک 50 میلیون تومانی فرهنگیان ابهر به امر مدرسه‌سازی

به گزارش خبرگزاری فارس از ابهر، علیرضا قنبری ظهر امروز در جمع خیرین مدرسه‌ساز به اقدام‌های صورت گرفته برای احداث مدرس جدید اشاره و گفت: در دولت‌های نهم و دهم تعداد 250 کلاس درس تحویل آموزش و پرورش ابهر شده است.

مدیر آموزش و پرورش ابهر با بیان اینکه 83 کلاس در دست احداث توسط خیرین ابهری داریم، اظهار داشت: از این تعداد کلاس، تعداد 21 کلاس در سال تحصیلی جدید تحویل آموزش و پرورش ابهر شد.

وی با اشاره به افتتاح دو فضای آموزشی در دهه فجر سال‌جاری اظهار داشت: در دهه فجر سال‌جاری شاهد افتتاح دو مدرسه خیرساز و دولتی در ابهر بودیم.

قنبری افزود: دبستان پنج کلاسه فرهنگیان و اندیشه توسط خیرین احداث شده و در دهه فجر مورد افتتاح و بهره‌برداری قرار گرفت.

وی با بیان اینکه مدرسه پنج کلاسه فرهنگیان و اندیشه در خرداد ماه کلنگ‌زنی شده بود، تصریح کرد: مدرسه 12 کلاسه فلاح نیز در دهه فجر سال‌جاری افتتاح شد.

مدیر آموزش و پرورش ابهر به پروژه در حال احداث 20 کلاسه گروه صنعتی هوا یار، 18 کلاسه دکتر کاشانی، 12 کلاسه مرحوم کرد بچه و 12 کلاسه دکتر حسینی اشاره و تصریح کرد: این پروژه‌ها از پیشرفت خوبی برخوردار هستند.

وی با اشاره به کمک ماهانه فرهنگیان در امر مدرسه‌سازی اضافه کرد: فرهنگیان ابهری مبلغ یک میلیون و 500 هزار تومان به صورت ماهیانه و مبلغ 18 میلیون تومان در سال به امر مدرسه‌سازی کمک نقدی می‌کنند.

قنبری افزود: تاکنون رقم کمک ماهانه فرهنگیان به امر مدرسه‌سازی به 50 میلیون تومان رسیده است.

وی با بیان اینکه وراث مرحوم خانصنمی زمینی به متراژ 3 هزار متر مربع اهدا کرده‌اند، اظهار داشت: عملیات احداث مدرسه 16 کلاسه در این زمین در سال 90 آغاز شد.

وی افزود: مبلغ 25 میلیارد ریال برای این پروژه در نظر گرفته شده است.

مدیر آموزش و پرورش ابهر با اشاره به دبستان خیرساز دکتر حسینی در صائین‌قلعه گفت: این پروژه در متراژ یک‌هزار و 600 مترمربع در حال احداث است.

انتهای پیام/73001/ر20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول