اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اسدآباد:

تشویق خیرین مدرسه‌ساز نیاز به فضازسازی دارد

خبرگزاری فارس: فرماندار اسدآبادگفت: تشویق خیرین مدرسه‌ساز برای کمک به ساخت‌ و ساز، تعمیر و تجهیز مدارس نیاز به فضاسازی و تقویت افکار عمومی دارد.

تشویق خیرین مدرسه‌ساز نیاز به فضازسازی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اسدآباد، مصطفی آزادبخت پیش از ظهر امروز در شورای آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد از برگزاری جشنواره خیرین مدرسه‌ساز در فروردین سال آینده خبر داد و اظهار داشت: ما باید با تشویق خیرین و نیکوکاران به ساخت و ساز، تعمیر و تجهیز مدارس کمک کنیم که این امر از اهداف مهم برگزاری جشنواره خیرین مدرسه‌ساز است.

وی تأکید کرد: باید افراد خیر و نیکوکاری بیشتری را برای اجرای کارهای عمرانی و نقویت مدارس جذب کنیم.

امام جمعه اسدآباد نیز با اشاره به احادیثی از ائمه اطهار، گفت: نفس اماره انسان را به انجام گناه و فرار از اوامر الهی هدایت می‌کند که باید با جهاد نفس، داشتن ایمان و تقوا مانع سرکشی نفس اماره شویم.

حجت‌الاسلام سید موسی حسینی‌مجد با بیان اینکه باید تربیت اسلامی در مدارس بین دانش‌آموزان تقویت شود، اظهار داشت: پرورش افراد و دانش‌آموزان باید مقدم بر آموزش باشد چرا که پرورش زمینه‌ساز رشد و پیشرفت علم است.

مدیر آموزش و پرورش اسدآباد نیز از افت تحصیلی در مقطع اول متوسطه در سطح شهرستان اسدآباد خبر داد و گفت: امسال در این مقطع نسبت به پارسال 2.9 درصد افت تحصیلی داشته‌ایم.

جعفر دهبانی‌بصیر با اشاره به اینکه بیشترین افت تحصیلی در مدارس دخترانه بوده است، افزود: یکی از دلایل افت تحصیلی در مدارس این شهرستان افزایش پذیرش و ثبت‌نامی‌ها است.

وی با اشاره به تخریب و نوسازی یکی از مدارس شهر آجین و اهدای مبلغ 80 میلیون تومان از سوی خیر مدرسه‌ساز، تصریح کرد: با توجه به اینکه خیر مدرسه‌ساز در شهر آجین تأکید دارد که مبلغ اهدایی در این شهر هزینه شود، مدرسه چهارکلاسه‌ای را که در شهر آجین تخریب کرده بودیم با اضافه کردن اعتباری به مبلغ 670 میلیون تومان این آموزشگاه را به هشت کلاس ارتقا داده‌ایم.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان اسدآباد در ادامه با بیان اینکه برای اسکان مسافران نوروزی دو آموزشگاه شبانه‌روزی را آماده کرده‌ایم، خاطرنشان کرد: این مدارس ظرفیت 500 نفر مسافر را دارد.

انتهای پیام/89008/ح30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول