اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان خبر داد

اجرای طرح بومی‎سازی میزبانی فعالیت‌های مجازی در زنجان

خبرگزاری فارس: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: طرح بومی‏سازی میزبانی فعالیت‌های مجازی در استان زنجان اجرا می‌شود.

اجرای طرح بومی‎سازی میزبانی فعالیت‌های مجازی در زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام علی دشتکی ظهر امروز در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران اظهار داشت: بیشتر فعالیت‌های دستگاه‌های اجرایی به صورت الکترونیک و با استفاده از ظرفیت‌های مجازی اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه استفاده از ظرفیت‌های مجازی یک گام بزرگ و پیشرفت خوبی در استان زنجان است، خاطرنشان کرد: این در حالی است که استفاده از فضای مجازی آسیب‌های مختلفی دارد.

* اجرای فعالیت‌های دستگاه‌های اجرایی در فضای مجازی

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه بیشتر فعالیت‌های دستگاه‌های اجرایی تحت وب است و همه اطلاعات دستگاه‌های اجرایی در فضای مجازی قرار دارد، اضافه کرد: اگر غفلت شود، آسیب‌هایی به این اطلاعات وارد می‌شود.

این مسئول با اشاره به اینکه اقدامات مورد نظر در فضای مجازی به سهولت و به سرعت انجام می‌شود، ادامه داد: برخی از اطلاعات ضروری به ویژه در مواقع بحرانی باید حفظ شود.

دشتکی با بیان اینکه باید برای بومی‌سازی میزبانی فعالیت‌های مجازی در استان زنجان اقدام شود، تصریح کرد: باید یک مروری از اطلاعات دستگاه‌های اجرایی استان در دست باشد تا در مواقع ویژه این اطلاعات از بین نرود.

وی با اشاره به اینکه هماهنگی‌های لازم برای اجرای طرح بومی‎سازی میزبانی فعالیت‌های مجازی در استان زنجان صورت گرفته است، یادآور شد: امکانات مورد نیاز نیز برای این طرح در دست تامین است.

* ارتقاء سطح استان زنجان با اجرای طرح بومی‏سازی

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه با اجرای طرح بومی‎سازی میزبانی فعالیت‌های مجازی، سطح استان ارتقا پیدا می‌کند، اذعان داشت: این امر یکی از مصادیق پدافند غیر عامل است که متاسفانه مورد غفلت نیز واقع می‌شود.

انتهای پیام/73006/ن20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول