اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان‎رضوی:

برای تمام واحدهای تولیدی خراسان‎رضوی دفتر کار اینترنتی رایگان ایجاد می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان‌رضوی گفت: برای همه واحدهای صنفی و تولیدی استان خراسان‌رضوی به صورت رایگان دفاتر کار اینترنتی ایجاد می‎شود.

برای تمام واحدهای تولیدی خراسان‎رضوی دفتر کار اینترنتی رایگان ایجاد می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، علی سلیمانی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دفاتر کار اینترنتی برای کلیه واحدهای صنفی تولیدی استان به صورت رایگان در پایگاه اطلاع رسانی صنایع کوچک و متوسط سازمان صنایع کوچک و شهرک‎های صنعتی ایران به آدرس "sme.ir" ایجاد می‎شود.

وی افزود: رشد و توسعه فناوری ارتباطات و اطلاعات و به ویژه گسترش روزافزون شبکه اینترنت، در عصر حاضر فضایی را فراهم کرده است تا افراد، سازمان‎‌ها و شرکت‎های مختلف بتوانند بخش زیادی از تعاملات و ارتباطات خود را از طریق این شبکه جهانی تشکیل دهند.

وی ادامه داد: این فناوری فرصت مغتنمی را برای واحدهای صنفی تولیدی فراهم ساخته تا با ایجاد زمینه و امکان حضور بر روی شبکه اینترنت، محدودیت‎‌های زیادی که تاکنون برای این موسسات وجود داشته را از میان بردارند.

سلیمانی با بیان اینکه تا نیمه مردادماه سالجاری مشخصات 5 هزار و 728 واحد صنعتی و صنفی تولیدی در قالب 9 هزار و 766 محصول در این سایت ثبت شده است، عنوان کرد: کلیه صاحبان صنایع و مشاغل در استان که تاکنون موفق به ثبت‌نام در سایت نشده‎اند می‎توانند با مراجعه به دفتر توسعه بنگاه‎ها و کارآفرینی، معاونت صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان‎رضوی برای ثبت‌نام در سایت و استفاده از مزایای عضویت اقدام کنند.

وی تاکید کرد: امروزه حضور فعال در این شبکه و استفاده از قابلیت‎های بسیار گسترده و متنوع آن برای صاحبان کسب و کار و فعالیت‎های صنفی تولیدی، صنعتی و تجاری یک نقطه قوت محسوب می‎شود.

وی اظهار داشت: افراد و متقاضیان می‎توانند در تمامی نقاط جهان و از طریق شبکه اینترنت بر اساس محصول، شرکت، استان، شهرک یا ناحیه صنعتی محل استقرار واحد صنعتی، اقدام به جست وجو کرده و با شرکت‎های مورد نظر ارتباط برقرار کنند.

سلیمانی خاطرنشان کرد: امید است با همکاری و مشارکت موثر و مستمر واحدهای صنعتی، این پایگاه اطلاعاتی پربارتر گشته و به مکانی برای تبادل نظرات و ایجاد ارتباط بین واحدهای صنعتی و فعالان عرصه تولید، تجارت و صادرات تبدیل شود.

انتهای پام/70009/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول