اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مخابرات بافت عنوان کرد

توسعه اینترنت در روستاهای بافت

خبرگزاری فارس: رئیس مخابرات شهرستان بافت گفت: اقدامات لازم برای استفاده از اینترنت در روستاهای بافت را خیلی زود آماده می‌کنیم.

توسعه اینترنت در روستاهای بافت

حسین‌ خانی در حاشیه بازدید از طرح های بخش مرکزی بافت در گفت وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: در منطقه کیسکان به دلیل جمعیت زیادی که دارد و بیشتر آنها هم جوان هستند، اقدامات لازم برای استفاده از اینترنت را خیلی زود آماده می‌کنیم.

همچنین فرهاد آراسته بخشدار مرکزی بافت در حاشیه بازدید از مدارس بخش مرکزی این شهرستان ادامه داد: در منطقه خوشکار با مصوبه شورای اسلامی این روستا، دهیار موظف شد که نسبت به تعمیر و مدرسه این منطقه اقدام کند.  

وی افزود: در منطقه مغوئیه دهیار این روستا موظف شد که مشکلات مدرسه را رفع کند و با مسئولان این مدرسه همکاری لازم را داشته باشد. 

آراسته با تاکید بر رفع مشکل اینترنت روستا‌ها تصریح کرد:‌ در این راستا ما در مناطق پر‌جمعیت روستایی سعی در رفع این مشکل داریم و با رایزنی‌هایی که با مخابرات داشتیم، انتظار می‌رود در وهله اول این مشکل در روستای بزرگ رفع شود. 

وی بیان کرد: در روستاهای بخش مرکزی اقدامات خوبی در حال انجام است و سعی داریم که روستایی‌ها دغدغه‌ای از نظر امکانات اولیه و حداقلی نداشته باشند و برخی از کم‌کاری‌ها سبب تخلیه روستاها نشود.

آراسته با بیان اینکه مدارس روستایی هم باید مانند مدارس شهری باشند، خاطرنشان کرد: روستاهایی که به آنها گازرسانی انجام شده، بدون فوت وقت به مدارس آنها هم گازکشی صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/80024/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول