اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره حمل و نقل مسافر استان سمنان خبر داد

افزایش 37,5 درصدی پیش‏فروش اینترنتی بلیت مسافران نوروزی در سمنان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره حمل و نقل مسافر اداره کل حمل و نقل و پایانه‏های استان سمنان از افزایش 37,5 درصدی پیش‏فروش اینترنتی بلیت مسافران نوروزی در سمنان خبر داد.

افزایش 37,5 درصدی پیش‏فروش اینترنتی بلیت مسافران نوروزی در سمنان

مهدی رجایی‏فرد امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در سمنان اظهار داشت: بر اساس برنامه‏ریزی‏های صورت گرفته و هماهنگی‏های به عمل آمده به وسیله این اداره کل با شرکت‏های حمل و نقل مسافر در استان سمنان و همچنین در راستای ارائه خدمات مطلوب به مسافران این استان، در طرحی، پیش فروش بلیت اینترنتی اتوبوس‏های بین‏شهری اجرایی شد و افزایش چشم‏گیری داشته است.

وی تصریح کرد: پیش‏فروش بلیت‏های نوروزی برای سال 1392 از تاریخ 23 بهمن‌ماه سال‌جاری در پایانه‏های استان سمنان به صورت اینترنتی آغاز شده و نسبت به دوره مشابه سال قبل، بیش از 37,5 درصد افزایش داشته است.

رجایی‏فرد افزود: از جمله فعالیت‏های مهم اداره کل حمل و نقل و پایانه‏های استان سمنان که همواره مد نظر بوده و برای ارائه خدمات شایسته به شهروندان استان سمنان عملیاتی شده است، نصب وب کیوسک فروش بلیت با همکاری استانداری در دانشگاه‏ها و مراکز پرجمعیت و اطلاع‏رسانی گسترده از طریق رسانه‏ها بود که مورد استقبال عمومی قرار گرفته است.

وی با اشاره به فعالیت بسیار خوب شرکت‏های حمل و نقل مسافر در استان گفت: افزایش پیش‏فروش اینترنتی بلیت در طرح نوروزی سال‏جاری نشان‏دهنده استقبال مسافرین برای تهیه بلیت به صورت اینترنتی است.

رئیس اداره حمل و نقل مسافر اداره کل حمل و نقل و پایانه‏های استان سمنان یادآور شد: استان سمنان با 32 شرکت حمل و نقل مسافر فعال، و دارا بودن 734 ناوگان مسافربری فعال آماده خدمات رسانی در ایام نوروز 1392 به هموطنان است.

انتهای پیام/2249/م20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول