اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله نوری همدانی هشدار داد

هجمه گسترده نسبت به تشیع در سایت‌های اینترنتی / برای پاسخگویی آماده شویم

خبرگزاری فارس: یکی از مراجع تقلید قم نسبت به هجمه گسترده علیه تشیع در سایت‌های اینترنتی هشدار داد و گفت: باید خود را برای پاسخگویی به این هجمه‌ها مهیا کنیم و البته در این مسیر نیاز به تجهیزات گسترده‌ای داریم.

هجمه گسترده نسبت به تشیع در سایت‌های اینترنتی / برای پاسخگویی آماده شویم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، آیت الله حسین نوری همدانی امروز در درس خارج فقه خود که در مسجد اعظم قم برگزار شد گفت: استکبار جهانی، صهیونیست‌ها و همه کسانی که انقلاب به ضرر آنها تمام شد بر این باورند شیعه که یک مکتب انقلابی است منجر به پیروزی ملت ایران شد و توانست انقلابی به وجود آورده که در دنیا تاثیرگذار باشد و معادلات سیاسی و فرهنگی را بر هم بزند.

وی بیان کرد: از طرف دیگر این انقلاب از ایران و علما برخاست و به همین دلیل همه قدرت‌ خود را برای کوبیدن ایران، شیعه، انقلاب و امام به کار بسته‌اند.

این مرجع تقلید به انتشار یک جزوه در قم اشاره کرد و بیان داشت: در قم هر ماه یک جزوه منتشر می‌شود و مطالب علیه شیعه را از تمام سایت‌ها گردآوری می‌کند و وقتی این جزوه را مطالعه کنیم در می‌یابیم که تا چه حد شیعه زیر فشار قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه شبهه افکنان زهرا(س) و مهدی(عج) را افسانه معرفی می‌کنند گفت: در سایت‌ها تمام آنچه که شیعه آن را مقدس می‌داند حتی قرآن و پیامبر را زیر سئوال می‌برند و اگر به این شبهات پاسخگو نباشیم کل دنیا را نسبت به ما بدبین می‌کنند.

آیت الله نوری همدانی اضافه کرد: آنها اینگونه القا می‌کنند که ایران و شیعه کل جهان و مستضعفان را علیه مستکبران به حرکت در آورده و خطر ایران و انقلاب بیش از خطر صهیونیست‌ها است.

وی ادامه داد: می‌گویند شیعه از یهود و از زمان عبدالله سبا شکل گرفته است و در برخی موارد می‌گویند شیعه از دوران صفویه آغاز شده است.

این مرجع تقلید با بیان اینکه دشمنان تشیع هزینه‌های هنگفتی می‌کنند تا جلوی پیشرفت شیعه را بگیرند اضافه کرد: اگر کسی این جزوه را مطالعه کند می‌فهمد که در دنیا چه باید کرد و البته نیازمند تجهیزات گسترده‌ای هستیم که بتوانیم جواب این شبهات را بدهیم.

انتهای پیام/2258/و30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول