اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از 23 بهمن‌ماه

پیش‌فروش اینترنتی بلیت‌های نوروزی در همدان آغاز می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های همدان گفت: به منظور رفاه حال همشهریانی که قصد مسافرت به نقاط مختلف کشور را دارند پیش‌فروش اینترنتی بلیت‌های نوروزی از 23 بهمن در همدان آغاز می‌شود.

پیش‌فروش اینترنتی بلیت‌های نوروزی در همدان آغاز می‌شود

گودرز محمودی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به زمان پیش‌فروش بلیت اینترنتی از 23 بهمن‌ماه سال‌جاری اظهار داشت: علاوه بر ادامه فروش اینترنتی، پیش فروش حضوری بلیت نیز از اوایل اسفندماه به طور همزمان در دفاتر شرکت‌ها و مکان‌های تعیین شده در شهرستان‌ها انجام خواهد شد.

وی تصریح کرد: همشهریانی ‌که امکان تهیه بلیت از طریق پایگاه‌های اینترنتی را دارند، می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی www.mosaferyar.ir و دو پایگاه استانی www.safar724.ir و www.payaneh.ir اقدام به تهیه بلیت کرده و از مراجعه حضوری و صرف وقت و هزینه‌های اضافی بپرهیزند.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان همدان تأکید کرد: به منظور استفاده کامل از ناوگان عمومی در سرویس‌دهی به مردم و انجام سفرهای نوروزی، گرفتن هر نوع سرویس دربستی برای ناوگان زیر پوشش این اداره کل از تاریخ 24 اسفند‌ماه 91 تا اول فروردین و از تاریخ 12 فروردین‌ماه 92 تا 16 فروردین ماه سال جدید ممنوع است.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی‌های انجام شده گفت: تمام ناوگان عمومی باید در ایام طرح نوروزی در اختیار مسافرین باشند و شرکت‌ها موظف به هماهنگی لازم برای تأمین ناوگان، راننده حرفه‌ای و سایر نیروهای خدمات‌رسان به مردم هستند.

محمودی خاطرنشان کرد: استان همدان در سال‌های گذشته در خصوص حمل و نقل مسافر در ایام نوروز هیچ مشکلی نداشته است و امیدوار هستیم امسال نیز علاوه بر نداشتن مشکل با استفاده از تمهیدات لازم و نوآوری جزو استان‌های برتر در خدمات‌رسانی به مسافرین نوروزی و مردم خوب استان همدان باشد.

وی ضمن آرزوی سالی خوب و خوش برای همه مردم خوب کشور به‌ویژه شهروندان همدانی گفت: با توجه به آمار سفر در سال‌های قبل پیش‌بینی‌های لازم در این خصوص انجام شده و ناوگان کافی برای مسافرین موجود است و امیدواریم مردم با استفاده از شیوه‌های مختلف در زمان مناسب و با آرامش برای تهیه بلیت اقدام کنند.

انتهای‌پیام/89002/م20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول