اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس فتا خراسان‌رضوی:

کلاهبردار اینترنتی دستگیر شد/ خودروهای سرقتی کشف شدند

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس فتا خراسان‌رضوی گفت: جوانی که در فضای سایبری مرتکب به سرقت شده بود در مشهد دستگیر شد.

کلاهبردار اینترنتی دستگیر شد/ خودروهای سرقتی کشف شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محسن عرفانی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به دستگیری کلاهبرداری اینترنتی در مشهد، اظهار کرد: یکی از شهروندان با در دست داشتن شکوائیه‌ای مبنی بر کلاهبرداری اینترنتی به این پلیس مراجعه و اعلام داشت مبلغ 800 هزار تومان از حساب بانکی‌ام به صورت اینترنتی برداشت شده است.

وی بیان کرد:‌ ماموران این پلیس رسیدگی به پرونده را در دستور کار خود قرار دادند و با تحقیقات فنی و گسترده فرد کلاهبردار را در مشهد شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

رئیس پلیس فتا خراسان‌رضوی عنوان کرد: کلاهبردار دستگیر شده به نام علی 25 ساله، ساکن شمال شرق مشهد با اعتراف به جرم خود تحویل مراجع قضایی شد.

عرفانی خاطر نشان کرد: برای پیشگیری از برداشت غیرمجاز حساب‌های بانکی از مراجعه به کافی‌نت‌ها برای رصد کردن حساب‌هایتان اجتناب کنید و اگر ناچار شدید به این مراکز مراجعه کنید مراقب باشید که در گوشه و کنار دوربینی نصب نشده باشد و از ورود رمز اینترنتی شما فیلمبرداری نکند.

سه دستگاه خودرو سرقتی کشف شد

عباس صارمی فرمانده انتظامی طرقبه شاندیز در ادامه این جلسه اظهار کرد: در راستای طرح مبارزه با سرقت‌ خودرو روز گذشته یگان‌های انتظامی طرقبه شاندیز اقدامات خود را در این باره آغاز کردند.

وی افزود: در این عملیات گسترده سارق خودرو سابقه سرقت از منطقه گلشهر را داشته که به پاسگاه انتقال و پس از شناسایی مالک خودروها به آنها تحویل داده شد.

صارمی بیان کرد: در ادامه این عملیات ماموران اکیپ گشت کلانتری شاندیز در حین گشت در مقابل رستوران‌های شاندیز به یک دستگاه خودرو پراید مشکوک که پس از استعلام از سامانه مشخص گردید خودرو دارای سابقه سرقت از منطقه شهید هاشمی‌نژاد مشهد است.

فرمانده انتظامی طرقبه شاندیز خاطر نشان کرد: ماموران گشتی پاسگاه حصار گلستان نیز در حین گشت‌زنی در بولوار امام‌رضا(ع)طرقبه به یک دستگاه خودروی پراید که با درب باز رها شده بود مشکوک و در استعلام مشخص شد سابقه سرقت از منطقه احمدآباد مشهد را دارد. با اقداماتی نظیر مجهز کردن خودرو در مناطق خلوت و تاریک و یا استفاده از پارکینگ از وقوع سرقت می‌توان پیشگیری کرد.

انتهای پیام/70018/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول