اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات اصفهان خبر داد

عدم صدور پروانه جدید برای تأسیس شرکت‌های اینترنتی در اصفهان

خبرگزاری فارس: مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اصفهان گفت: پروانه جدیدی برای تأسیس و راه‌اندازی شرکت‌های ارائه دهنده خدمات اینترنتی در استان اصفهان صادر نمی‌شود.

عدم صدور پروانه جدید برای تأسیس شرکت‌های اینترنتی در اصفهان

تقی شفیعی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه فعالیت‌های ارتباطات و فناوری اطلاعات به بخش خصوصی واگذار شده است، اظهار کرد: این اداره وظیفه‌ای حاکمیتی، نظارتی و سیاست‌گذاری بر عهده دارد.

وی با بیان اینکه اداره ارتباطات و فناوری اطلاعات در راستای توسعه و ارتقای فناوری اطلاعات در استان فعالیت می‌کند، اضافه کرد: نسبت به خدمات اینترنتی ارائه شده در سطح استان نظارت می‌کنیم و در صورت وجود محدودیت یا مشکلی در راستای ارائه خدمات اینترنتی به مردم به تمام این نارسایی‌ها در اسرع وقت رسیدگی می‌شود.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اصفهان با اشاره به ضرورت محدود بودن شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات اینترنتی تصریح کرد: پروانه جدیدی برای تأسیس و راه‌اندازی شرکت‌های ارائه دهنده خدمات اینترنتی در استان اصفهان صادر نمی‌شود.

وی با تاکید بر اینکه بازنگری باید در اصول مدیریت بازار در زمینه ارائه خدمات اینترنتی به مردم صورت بگیرد، ادامه داد: شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات اینترنتی نباید به صورت نا‌محدود در سطح شهر‌ها فعالیت کنند و بازار اینترنت نباید به صورت اشباع‌شده باشد.

شفیعی با اشاره به اینکه در حال حاضر کمبودی در زمینه شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات اینترنتی در سطح استان وجود ندارد، تاکید کرد: تعداد بالای این شرکت‌ها نظارت‌ها را برای مسئولان سخت‌تر می‌کند و در صورت محدود بودن شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات اینترنتی مسئولان به صورت راحت‌تر می‌توانند نسبت به این شرکت‌ها نظارت کنند.

وی افزود: همچنین تعداد بالای شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات اینترنتی رقابت در این زمینه را سخت‌تر می‌کند و تمام این دلایل سبب عدم صدور مجوز برای فعالیت این شرکت‌ها شده است.

انتهای پیام/63004/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول