اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس فتای فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان:

اعتماد بی‌جا سبب سرقت اینترنتی شد

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس فتای فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: فردی که با سوء استفاده از اعتماد دوستش حساب بانکی وی را خالی کرده بود توسط پلیس فتا سیستان و بلوچستان دستگیر شد.

اعتماد بی‌جا سبب سرقت اینترنتی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از پایگاه خبری پلیس سیستان و بلوچستان، محمود پارسافر اظهار داشت: به دنبال شکایت فردی مبنی بر اینکه از حساب وی برداشت غیرمجاز شده است، پرونده در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت و کارشناسان تحقیقات خود را آغاز کردند.

وی افزود: بنابر اظهارات شاکی وی چندی پیش برای پرداخت شهریه دانشگاهش به صورت اینترنتی با توجه به اینکه یکی از دوستانش در منزل خود اینترنت دارد و خواهرش مسلط به استفاده از آن است مراجعه کرده و پس از آن حسابش خالی شده است.

رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان ادامه داد: پس از بررسی‌های تخصصی و فنی انجام شده مشخص شد که مبالغ برداشتی توسط خواهر دوست صمیمی‌اش انجام گرفته که نهایتاً بعد از تحقیقات صورت گرفته متهمه که از دوستان صمیمی شاکی بود، شناسایی و به مرکز پلیس احضار شد.

پارسافر عنوان کرد: متهم به جرم خود اعتراف و اظهار داشت با توجه به اینکه رمز دوم کارت دوست خواهرش در اختیار وی بوده و رمز آن تغییر نکرده بود در فرصت مناسب اقدام به برداشت از حساب وی کردم.

وی هشدار داد: شهروندان حتی‌الامکان اطلاعات بانکی خود را در اختیار دیگران قرار ندهید و در صورتی که احساس کردید این اطلاعات در دسترس سایرین قرار دارد سریعاً نسبت به تغییر رمز آن اقدام کنید.

انتهای پیام/75002/صا/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول