اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار ریگان:

مشکل اینترنت ریگان برطرف شود

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی و برنامه‌ریزی فرماندار ریگان گفت: یکی از مشکلاتی که در این شهرستان وجود دارد، مشکل اینترنت است که با توجه به ضرورت نیاز به آن باید برطرف شود.

مشکل اینترنت ریگان برطرف شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ریگان، محمدصادق دادالله‌پور ظهر امروز در جلسه بررسی مشکلات مخابرات این شهرستان اظهار داشت: یکی از مشکلاتی که در شهرستان ریگان وجود دارد، مشکل اینترنت است که با توجه به ضرورت نیاز به آن باید برطرف شود.

وی افزود: در بخش مرکزی در دهستان امامیه چندین مرتبه سیم‌های منطقه به سرقت رفتند که با تلاش‌های اداره مخابرات این سیم‌ها وصل شده‌اند.

دادالله‌پور از نقاط کور در چندین روستا خبر داد و بیان کرد: تعدادی از روستاهای شهرستان ریگان ارتباط ندارند و می‌طلبد ارتباط در این روستاها برقرار شود. این نقاط کور در ناصرآباد چهگواری کوه‌شاه است که باید پیگیری شود.

قاسم جلالی رئیس اداره مخابرات شهرستان ریگان با بیان اینکه به زودی اینترنت بخش‌های گنبکی و مرکزی شهرستان ریگان فعال می‌شود، گفت: 14 دفتر آی‌سی‌تی روستایی در ریگان راه‌اندازی و برای این دفاتر تعدادی ساختمان احداث شده است.

جلالی گفت: امسال پنج نقطه کور شهرستان ریگان برطرف و خطوط ارتباطی منطقه کوه‌شاه به زودی راه‌اندازی و این منطقه و دشت‌های اطراف آن از ارتباط بهره‌مند می‌شوند.

انتهای پیام/80014/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول