اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر ستاد تبیین سیره معصومین (ع) عنوان کرد

برگزاری مسابقه اینترنتی «سیره خاتم» همزمان با 22 بهمن

خبرگزاری فارس: دبیر ستاد تبیین سیره معصومین (ع) گفت: مسابقه اینترنتی «سیره خاتم» همزمان با 22 بهمن‌‌ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

برگزاری مسابقه اینترنتی «سیره خاتم» همزمان با 22 بهمن

حجت‌الاسلام سید رضا فاطمی‌نیا امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به ضرورت پرداختن بیشتر به سیره اخلاقی و اجتماعی نبی مکرم اسلام (ص) به عنوان یکی از ضرورت‌های جامعه امروز اظهار کرد: موسسه نورالهدی در این راستا اقدام به طراحی و اجرای مسابقه‌ای با عنوان «سیره خاتم» کرده است.

وی افزود: نخستین دوره مسابقه سیره خاتم با تشکیل ستادی که چند موسسه فرهنگی حوزوی در آن عضویت دارند، برگزار خواهد شد.

مسئول موسسه نورالهدی با بیان اینکه کارگروه ویژه‌ای برای تدوین سؤالات و برنامه‌ریزی این مسابقه تشکیل شده است، گفت: اخلاق و سیره زندگانی حضرت محمد (ص) موضوع اصلی این مسابقه بوده و کتاب «سیره پیامبر با نگاهی به قرآن» به عنوان منبع سؤالات در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: مسابقه سیره خاتم به صورت اینترنتی برگزار می‌شود و تاکنون بیش از هزار نفر برای شرکت در آن ثبت‌نام کرده‌اند هر چند در حال حاضر نیازی به ثبت‌نام نبوده و علاقه‌مندان می‌توانند از ساعت هشت صبح تا 12 شب 22 بهمن با مراجعه به وبلاگ موسسه فرهنگی نورالهدی در این مسابقه شرکت کنند.

فاطمی‌نیا با اشاره به زمان در نظر گرفته شده برای این مسابقه خاطرنشان کرد: چنانچه درخواستی مبنی بر تمدید مهلت مسابقه برسد این امر امکان‌پذیر خواهد بود.

دبیر ستاد تبیین سیره معصومین (ع) تصریح کرد: علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه می‌توانند سؤالات و فرم پاسخنامه را از وبلاگ موسسه نورالهدی دریافت کرده و به 30 سوال موجود در آن پاسخ دهند؛ کسانی که به همه پرسش‌ها جواب صحیح داده باشند در قرعه‌کشی شرکت داده خواهند شد.

وی اضافه کرد: کمک هزینه عمره مفرده، عتبات عالیات و مشهد مقدس از جمله ده‌ها جایزه‌ای است که به نفرات برتر مسابقه سیره خاتم اهدا خواهد شد.

فاطمی‌نیا با بیان اینکه شرکت‌کنندگان می‌توانند از طریق سامانه پیام کوتاه 30005605000132 از زمان اعلام نتایج و اسامی برندگان اطلاع یابند، خاطرنشان کرد: اطلاع‌رسانی از طریق ایمیل نیز برای این مسابقه در نظر گرفته شده و افرادی که علاقه‌مند هستند می‌توانند آدرس پست الکترونیکی خود را در فرم مربوط به مسابقه درج کنند.

انتهای پیام/78004/ز20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول