اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قم:

اصحاب رسانه در قم با انگیزه و جدیت کار می‌کنند

خبرگزاری فارس: فرماندار قم گفت: با وجود تمام محدودیت‌ها و مشکلاتی که وجود دارد، اصحاب رسانه در قم با انگیزه بالا و جدیت به وظیفه خود عمل می‌کنند.

اصحاب رسانه در قم با انگیزه و جدیت کار می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، اسماعیل زارعی‌کوشا در نشست صمیمی اصحاب مطبوعات و خبرگزاری‌های استان قم با معاون مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از تلاش‌های اصحاب رسانه استان قم قدردانی کرد.

وی با بیان اینکه مجموعه فعالان عرصه رسانه در استان قم جمعی از نیروهای متعهد، دلسوز و پرتلاش هستند، خاطرنشان کرد: بحمد‌الله با وجود تمام محدودیت‌ها و مشکلاتی که وجود دارد، اصحاب رسانه در قم با انگیزه بالا و جدیت به وظیفه خود عمل می‌کنند و در فضای استان موثر هستند.

فرماندار قم همچنین به تمجید از معاونت مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پرداخت و گفت: وضعیت و نوع کارکرد مجموعه معاونت مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به گونه‌ای است که بلوغ و پختگی در برنامه‌ریزی‌ها و ارتباطات و اجرای برنامه‌های آن مشهود است.

وی با اشاره به اینکه در این دوره شاهد کار کاملاً حرفه‌ای در معاونت مطبوعاتی ارشاد هستیم، یادآور شد: با وجود همه حواشی که در جامعه و در فضای سیاسی وجود دارد، اما این معاونت کاملا متفاوت‌تر از سال‌ها و دهه‌های گذشته در این دو سال و نیم فعالیت کرده است.

زارعی‌کوشا در پایان تاکید کرد: بنده به عنوان عضو کوچکی از مجموعه اداری و اجرایی استان قم در خدمت همه دوستان رسانه‌ای هستیم و آرزوی موفقیت همه دوستان را دارم.

انتهای پیام/78010/ب30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول