اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان جنوبی خبر داد

کشف و ضبط 23 تن مواد مخدر در خراسان جنوبی

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان جنوبی گفت: در سال جاری 23 تن انواع مواد مخدر خراسان جنوبی کشف و ضبط شده است.

کشف و ضبط 23 تن مواد مخدر در خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، قهرمان رشید ظهر امروز در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر که با حضور معاون کاهش تقاضا و توسعه مشارکت‌های مردمی مبارزه با مواد مخدر کشور ‌برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به اینکه خراسان جنوبی‌ 460 کیلومتر مرز مشترک با کشور همسایه دارد یک منطقه استراتژیک است.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای سال تاکنون 23 تن مواد مخدر در استان کشف شده است، افزود: این کشفیات گواه این است که مرزبانی، فرمانداری و نیروی انتظامی فعالیت ویژه و خوبی داشته است.

استاندار خراسان جنوبی اضافه کرد: در حوزه فرهنگی، پیشگیری و درمان این استان بیشتر از تبلیغات فعالیت داشته و همچنین فعالیت‌های خوبی در دست اقدام است.

رشید تصریح کرد: گزارش‌ها حاکی از آن است که خراسان جنوبی در زمینه مبارزه با مواد مخدر سرآمد استان‌ها است و این نقطه قوت و شاخص بارز در این استان است.

وی سرانه کمک هر نفر به امداد در سال جاری را در خراسان جنوبی 11 هزار و 900 تومان دانست و اذعان داشت: با توجه به اینکه میانگین کشوری 61 هزار و 600 تومان است اما همکاری مردم ‌در خراسان جنوبی دو برابر میانگین کشوری است.

استاندار خراسان جنوبی گفت: استان خراسان جنوبی از ظرفیت بالای انسانی برخوردار است اما فرصت‌های سایر استان‌ها مثل منابع گازی، مرتع و جنگل را ندارد و توجه به این استان دور افتاده عین عدالت است.

رشید عنوان کرد: چون این منطقه خراسان جنوبی ‌منطقه استراتژیک در شرق کشور شناخته شده و می‌تواند در مبادلات منطقه‌ای و کشور تاثیرگذار باشد پس توجه بیشتر به این استان تبعیض نیست.

انتهای پیام/2248/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول