اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس امور نام‌نویسی تأمین اجتماعی خراسان جنوبی خبر داد

صدور 113 هزار دفترچه درمانی تامین اجتماعی در خراسان‌جنوبی

خبرگزاری فارس: رئیس و کارشناس ارشد امور نام‌نویسی و حساب‌های انفرادی تأمین اجتماعی خراسان جنوبی گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان دی‌ماه 113 هزار و 466 جلد دفترچه درمانی برای بیمه‌شدگان تأمین اجتماعی خراسان جنوبی صادر شده است.

صدور 113 هزار دفترچه درمانی تامین اجتماعی در خراسان‌جنوبی

فاطمه حکیم‌زاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار کرد: در اجرای تحقق عدالت اجتماعی و ارائه تعهدات خدمات درمانی سازمان تأمین اجتماعی به بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران اعم از بازنشستگان، از کار افتادگان و بازماندگان، واحد صدور دفترچه درمانی سازمان تأمین اجتماعی خراسان جنوبی 113 هزار و 466 جلد دفترچه درمانی را از ابتدای سال تا پایان دی‌ماه سال جاری صادر و تعویض کرد.

وی با اشاره به هدف تامین اجتماعی در راستای خدمت‌رسانی به بیمه‌شدگان گفت: هدف نهایی تأمین اجتماعی ایجاد اطمینان خاطر اقتصادی و اجتماعی و تأمین رفاه بیمه‌شدگان در زمان حال و آینده است.

رئیس و کارشناس ارشد امور نام‌نویسی و حساب‌های انفرادی تأمین اجتماعی خراسان جنوبی ادامه داد: همچنین حاصل این هدف از طریق فراهم آوردن امکان برخورداری جامعه زیر پوشش از مزایای تأمین اجتماعی و بر مبنای شناسایی، نام‌نویسی از بیمه‌شدگان، جمع‌آوری، نگهداری و استخراج و اعلام سابقه پرداخت حق بیمه برای برخورداری از کمک‌های کوتاه‌مدت و بلند‌مدت و خدمات درمانی است که از وظایف واحد نام‌نویسی و حساب‌های انفرادی است.

حکیم‌زاده در ارتباط با اعلام سوابق به بیمه‌شدگان افزود: از دیگر وظایف واحد نام‌نویسی و حساب‌های انفرادی اعلام سابقه بیمه‌شدگان است.

وی تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تا پایان دی‌ماه تعداد 7 هزار و 547 فقره اعلام سابقه توسط شعب تأمین اجتماعی استان صورت گرفته که تعداد 4 هزار و 442 فقره مربوط به مؤسسات و مراجع برون‌سازمانی بوده است.

رئیس و کارشناس ارشد امور نام‌نویسی و حساب‌های انفرادی تأمین اجتماعی خراسان جنوبی اضافه کرد: همچنین تعداد 3 هزار و 105 فقره اعلام سابقه در ارتباط با واحدهای داخلی و سایر شعب تأمین اجتماعی است.

حکیم‌زاده با بیان اینکه بیمه‌شدگان می‌توانند سابقه بیمه خود را اینترنتی دریافت کنند، گفت: بیمه‌شدگان می‌توانند برای مشاهده سوابق بیمه‌ای خود به سایت رسمی سازمان تأمین اجتماعی به نشانی www.tamin.ir و www.edarekolskh.sso.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/69008/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول