اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی اعلام کرد

تزریق 10 هزار جلد کتاب به کتابخانه‌های کانون مساجد خراسان‌جنوبی

خبرگزاری فارس: مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی گفت: از سال 84 تاکنون 10 هزار جلد کتاب به کتابخانه‌های کانون‌های فرهنگی هنری مساجد تزریق شده است.

تزریق 10 هزار جلد کتاب به کتابخانه‌های کانون مساجد خراسان‌جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حجت‌الاسلام رمضان زاهدی ظهر امروز در گردهمایی که به مناسبت بیستمین سالگرد تاسیس ستاد عالی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور در سالن الغدیر برگزار شد، اظهار کرد: در حال حاضر 310 کانون فرهنگی هنری در سطح استان فعالیت می‌کنند.

وی با بیان اینکه 31 کتابخانه رسمی زیر نظر وزارت فرهنگ و ارشاد در این استان در حال ارائه خدمت‌رسانی به جوانان و نوجوانان هستند، افزود: همچنین 310 کتابخانه باز و بسته در استان فعالیت می‌کنند.

ورود یک‌هزار جلد کتاب به کتابخانه‌های کانون مساجد خراسان جنوبی

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی تصریح کرد: از سال 84 تاکنون 10 هزار جلد کتاب به کتابخانه‌های استان تزریق شده است.

زاهدی ادامه داد: در سال جاری نیز یک‌هزار جلد کتاب به کتابخانه‌های کانون فرهنگی هنری مساجد وارد شده است.

وی با اینکه سال تاسیس کانون فرهنگی هنری در خراسان جنوبی همزمان با استان شدن آن بوده است، اذعان داشت: دبیرخانه کانون‌های مساجد خراسان جنوبی با 18 کانون فرهنگی هنری در بیرجند تاسیس شد.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی با اشاره به ساختمان دبیرخانه کانون‌های مساجد خراسان جنوبی گفت: این ساختمان در زمینی به مساحت یک‌هزار و 100 متر مربع در حال ساخت است که امید است قبل از خرداد‌ماه سال 92 به بهره‌برداری برسد.

‌انتهای پیام/69008/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول