اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت سه گانه خراسان جنوبی خبر داد

دعوت ورزشکاران سه‌گانه خراسان‌جنوبی به اردوی تیم ملی

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت سه گانه خراسان جنوبی از دعوت شدن دو ورزشکار رشته سه گانه استان از طرف فدراسیون سه گانه به اردوی تیم ملی خبر داد.

دعوت ورزشکاران سه‌گانه خراسان‌جنوبی به اردوی تیم ملی

رضا آذریان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار داشت: سعید و مسعود علیزاده دو ورزشکار رشته سه گانه خراسان جنوبی هستند که از طرف فدراسیون سه گانه جمهوری اسلامی به اردوی تیم ملی کشورمان دعوت شدند.

وی ادامه داد: تعداد 14 نفر ورزشکار رشته ورزشی سه گانه از استان‌های کشور در تیم ملی آمادگی حضور دارند که دو نفر آنها از ورزشکاران این استان هستند.

رئیس هیئت سه گانه خراسان جنوبی عنوان کرد: این اردو در مجموعه ورزشی اکباتان تهران از 18 تا 28 اسفند‌ماه جاری به منظور آمادگی تیم ملی ایران برای اعزام به مسابقات آسیایی فیلیپین برگزار می‌شود.

آذریان با اشاره به حضور دو ورزشکار خراسان جنوبی در اردوی تیم ملی تصریح کرد: در تیر‌ماه سال جاری نیز به مدت یک ماه سعید و مسعود علیزاده در اردوی تیم ملی که در زنجان و قشم برگزار شد، شرکت داشتند.

این مسئول در پایان خاطر نشان کرد: سعید علیزاده در مسابقات آسیایی فیلیپین تیر‌ماه سال جاری در رده نوجوانان توانسته مقام سوم قهرمانی آسیایی را برای ایران کسب کند.

انتهای پیام/2248/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول