اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر نیروی انتظامی خراسان جنوبی خبر داد

دستگیری بیش از 6 هزار قاچاقچی مواد مخدر در خراسان جنوبی

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر نیروی انتظامی خراسان جنوبی گفت: امسال در راستای کشف 22 تن و 965 کیلو گرم مواد مخدر در خراسان جنوبی، 6 هزار و 427 نفر قاچاقچی مواد مخدر دستگیر شدند.

دستگیری بیش از 6 هزار قاچاقچی مواد مخدر در خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، ابراهیم قلی‌زاده ظهر امروز در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر با حضور معاون کاهش تقاضا و توسعه مشارکت‌های مردمی ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور اظهار کرد: سهل الوصول بودن حمل مواد مخدر با ماشین‌‌های تیزرو در کویر و حاشیه کویر در مسیر ترانزیت کاهش پیدا کرده است.

وی ادامه داد: انسداد مرزها، گسترش نیروها در مرز استان، آموزش نیروها و تلاش دستگاه‌های مبارزه با مواد مخدر، ورود مواد مخدر را به خراسان جنوبی سخت کرده و سبب تغییر ورود حمل مواد مخدر به سمت جنوب شده است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر نیروی انتظامی خراسان جنوبی افزود: حمل مواد مخدر از منطقه کوبندی ریگ خیلی سخت است چرا که این منطقه 50 تا 30 کیلومتر عرض دارد.

قلی‌زاده اضافه کرد: حمل مواد مخدر به صورت معده‌ای جسارت نیست، بلکه درآمد کم، نیازها و کمبود منطقه سبب این کار ناپسند شده است.

وی تصریح کرد: مجموع کشفیات از ابتدای سال تاکنون 22 تن و 965 کیلوگرم بوده است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر نیروی انتظامی خراسان جنوبی از کشفیات 21 تن و 906 کیلو توسط فرماندهی انتظامی خبر داد و اذعان داشت: از ابتدای سال تاکنون یک کیلو و 320 گرم شیشه کشف شده و 6 هزار و 427 نفر دستگیر شده‌اند و 856 دستگاه خودرو نیز توقیف شده است.

قلی‌زاده عنوان کرد: از ابتدای سال تاکنون 5 هزار و 459 پرونده تشکیل شده است.

وی در ارتباط با کشفیات فرماندهی مرزبانی گفت: یک تن و 59 کیلوگرم تریاک کشف شده و همچنین در راستای مقابله با عرضه مواد مخدر 29 طرح اجرا شده است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر نیروی انتظامی خراسان جنوبی متذکر شد: مقابله با معتادان اثرگذار نیست بلکه بازدارنده است، آنچه که مهم است باور مردم و آگاه‌سازی آنها است.

انتهای پیام/2248/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول