اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خوسف:

دشمن خواهان حضور حداقلی ملت در انتخابات است

خبرگزاری فارس: فرماندار خوسف گفت: دشمن از دیرباز و هم‌اکنون فکر و خیال حضور حداقلی مردم در انتخابات آینده را در سر می‌پروراند.

دشمن خواهان حضور حداقلی ملت در انتخابات است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، مهدی‌فرجامی‌فرد صبح امروز در جمع مردم و مسئولان اجرایی شهرستان خوسف اظهار کرد: دشمنان نظام از دیرباز به ویژه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی همیشه و مداوم درصدد ضربه زدن به انقلاب و این نظام مقدس بودند که هر دفعه خار و ذلیل‌تر از گذشته شدند.

ملت بارها ثابت کردند که پشت ولایت و پاسدار ارزش‌های اسلامی هستند

وی با بیان اینکه دشمن از دیرباز و هم‌اکنون فکر و خیال حضور حداقلی مردم در انتخابات آینده را در سر می‌پروراند، ادامه داد: اما مردم بصیر و بیدار ایران اسلامی همانند راهپیمایی 22 بهمن امسال نیز در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی حضوری حداکثری خواهند داشت و بار دیگر دشمنان را مأیوس خواهند کرد.

فرماندار خوسف با اشاره به اینکه دشمن امروز با تحریم و فشارهای اقتصادی درصدد دور کردن و ایجاد نفاق بین ملت و نظام و ولایت است، تصریح کرد: اما مردم ایران اسلامی ملتی انقلابی و ولایی هستند و در تمام صحنه‌ها ثابت کردند که پشت رهبری و انقلاب ایستاده و از ارزش‌های اسلامی حمایت می‌کنند.

تمام توطئه‌های دشمن به خاطر حضور حداقلی مردم در انتخابات آینده است

فرجامی‌فرد، تقابل نیروهای خودی، اختلاف‌اندازی در بین مدیران و مردم در زمینه‌های مختلف، ایجاد یأس و ناامیدی در بین ملت، ایجاد بحران و ناامنی، تشویش افکار عمومی و حمایت از گروه‌ها و کاندیداهای خاصی توسط رسانه‌های غربی از مهم‌ترین دسیسه‌های دشمن در راستای محقق کردن حضور حداقلی مردم در انتخابات آینده است.

وی بر بی‌طرفی مدیران و دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات نسبت به کاندیدا و نامزدهای انتخاباتی تاکید کرد و بیان داشت: در صورت مشاهده و گزارش مبنی بر اینکه مسئول اجرایی شهرستان در سخنرانی نامزدهای انتخاباتی شرکت کرده برخوردهای شدید قانونی در ارتباط با وی اعمال می‌شود.

تامین زمینه‌های مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تنها هم و غم مدیران باشد

فرماندار خوسف با بیان اینکه مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان به هیچ نحوی نباید از امکانات و فرصت بیت‌المال و اداری برای کاندیداهای انتخاباتی هزینه کنند، اضافه کرد: بلکه تنها هدف و هم و غم مسئولان و مدیران باید تامین و فراهم کردن زمینه‌های بهتر برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات آینده باشد.

فرجامی‌فرد خاطر نشان کرد: تمام امکانات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری باید برای برگزاری هر چه بهتر این انتخابات فراهم شود.

این مسئول در پایان اذعان داشت: در راستای برگزاری با شکوه این انتخابات از نیروهای متعهد و از تمامی امکانات موجود شهرستان خوسف استفاده خواهد شد.

انتهای پیام/69003/ن30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول