اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام:

حضور در انتخابات عرصه‌ای دیگر برای فعالیت جهادی من است

خبرگزاری فارس: دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: حضور در انتخابات عرصه‌ای دیگر برای فعالیت جهادی و اقتصادی من است.

حضور در انتخابات عرصه‌ای دیگر برای فعالیت جهادی من است

محسن رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد در حاشیه سفر خود به استان چهارمحال و بختیاری حضور در انتخابات را عرصه‌ای دیگر برای خدمت به نظام دانست و اظهار داشت: من در زمان جنگ وظیفه خود می‌دانستم که در سپاه به مردم و نظام خدمت کنم و در حال حاضر نیز احساس می‌کنم باید در زمینه اقتصادی به نظام جمهوری اسلامی خدمت کنم.

وی افزود: هدف من از این کار کسب میز، صندلی و قدرت نیست و می‌خواهم برای ایران عزیز که در زمینه‌های مختلف به الگوی جهانیان تبدیل شده تلاش مضاعف انجام دهم تا در زمینه اقتصادی نیز به یک الگو تبدیل شود.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه نباید اجازه دهیم دشمن به بهانه‌های مختلف ایران را تحریم کند، تصریح کرد: ما باید تلاش کنیم تا در زمینه‌های مختلف خصوصا در زمینه اقتصادی به خودکفایی برسیم و دشمن نتواند با اعمال تحریم به اقتصاد ایران ضربه بزند.

این مسئول متذکر شد: من برنامه‌های اقتصادی مدون خوبی برای حرکت روبه جلوی ایران اسلامی دارم که در آینده آن‌ها را به اطلاع عمومی مردم می‌رسانم.

وی اذعان داشت: بعد از جنگ من به این نتیجه رسیدم که چالش بعدی که برای ایران عزیز به وجود می‌آید مشکلات اقتصادی است به همین خاطر از سپاه بیرون آمدم و به سمت اقتصاد و علم آموزی در این زمینه رفتم تا بتوانم در شرایط حساس به کشور خدمت کنم.

انتهای‌ پیام/68005/ر30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول